laurdag 21. november 2009

Å pensle med mullaen

Ein ivrig student og medlem av min flokk, har oppdaga at det er altfor få avbiletingar av din kjære mulla på nettsider og andre stadar der ute. Ho har difor tatt det på seg sjølv å lage eit sett med brushes til gratis nedlasting for dei som ønskjer å pynte på sine digitale og visuelle omgjevnadar. Det er desse du ser eit utval av over.

Eg skal ikkje seie eg forstår meg på slike ting, men eg støttar tiltaket heilhjarta sjølvsagt.

Det bør og merkast at den hyggjelege jenta, har fødselsdag i dag og forten ein gratulasjon eller to.

5 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder! Flinke, flinke damen. Hun fortjener absolutt gratulasjoner, ja.

    SvarSlett
  2. Jeg viste dette til en afghansk venn, og hans assosiasjon var:
    - Han likner på Abdul Haq!
    Jeg sjekka, og .... jo... kanskje?

    http://www.warlordsofafghanistan.com/abdul-haq.php

    P.S: Kanskje en ide til Facebook-quiz: Which afghan warlord are you?

    SvarSlett
  3. Lord Bassington-Bassington: Ja, det er finfine.

    Svein: HYYYSJ! Ikkje avslør meg!

    SvarSlett
  4. I så fall har jeg flere som gjerne vil møte deg!
    - Bedre enn Karzai, sier de.
    - Døde han ikke likevel? sier andre.
    Vi venter, Oh Ærerike!
    Du vet hvor vi bor.

    SvarSlett
  5. At eg er betre enn Karzai er vel sant uavhengig av kva namn eg vel å reise under, ja?

    SvarSlett