fredag 20. november 2009

Postseksualitet

Ein ting er det utsvevande kjærleikslivet til mine naboar, ein annan ting er det faktum at bygget eg bur i er ganske så kjend for å ha vore nytta som bordell. Fleire av leiligheitane husa horer, og gjer det vel framleis. Slikt tenkjer ikkje ein gentleman så mykje på, men av og til streifar tanken sjølv meg. Særleg når eg tar ein kikk på naboane mine... for nokre merksnodige folk.

Uansett, så sitt eg no og stussar over nøyaktig korleis eg skal forstå ein av mine naboar. Enten så har ho berre bestemt seg for å vere dønn ærleg om at ho er sin jobb, eller så har ho starta postordrefirma. Kva trur de?

10 kommentarer:

  1. Kan det tenkes at hun heter noe sånt som Serine Elise Xena?

    SvarSlett
  2. Eller rett og slett bor i sjette?

    SvarSlett
  3. FrkKvitrev: Du kan jo ha eit poeng der, eg får henge ved postkassa ei stund og sjå kva som skjer...

    Svein: Nei... ho bur i 8. Leiligheit 807 for å vere presis.

    Mini Tini: You are drunk! Og det burde eg vete, det var eg som skjenka vinen ;-)

    SvarSlett
  4. Tiffy??? Fortell, Oh Mullah!

    SvarSlett
  5. Mini Tini, òg kjend som Labbetuss, kallar meg Tiffy. Ikkje meir å forklare enn det, vel? :-P

    SvarSlett
  6. Eg anar ikkje kva meir det skulle vere? :-o

    SvarSlett
  7. Avlegg et besøk..?!

    SvarSlett
  8. Ja, det kan eg jo... blir du med og passar på at alt går anstendig for seg?

    SvarSlett