søndag 29. november 2009

Vibrerande dippeduttar

Det vert ikkje mykje blogging av å førebu seg til ei førelesing om hysteri og vibratorar. Det vert stort sett mykje knoting med meir eller mindre uvanlege dippeduttar.
Desse dippudattane har som de sikkert veit, ganske så ulike funksjonar, men alle har som mål å lette litt på internt press, og å tilfredsstille brukaren. Vi har alle ulike behov, så det er ikkje så rart at nokre av desse dippeduttane kanskje er litt meir... hardhendte enn andre?
Då kan det vere ganske greit å vete korleis ein trygt handterar dei, og unngår eventuelle korstlutnadar. Det er særs viktig at ein hugser at dersom ein er ute og reiser, så bør ein ha med seg ein straumadapter. Elles kan konsekvensane verte ubehagjelege.
Eventuelt litt pinsame...

9 kommentarer:

  1. Denne er jo også litt søt da: http://www.youtube.com/watch?v=IfxY8s_Ex7E

    SvarSlett
  2. Ah, The Anal Intruder. Perhaps you should try som Swedish Resistance?

    SvarSlett
  3. eller en varm og søt film med George Clooney, Brad Pitt, John Malkovich, Tilda Swinton etc: http://www.youtube.com/watch?v=iPUi8LmRkns

    SvarSlett
  4. Åh... takk grisejenta. Den hadde eg nesten gløymd :-D

    SvarSlett
  5. Men strengt tatt ein fucking machine, ikkje ein vibrator.

    SvarSlett
  6. Dei som ikkje var til stades i går kveld gjekk glipp av ein mullah i storform. Her var raljering over kvinna, forherlig av vibratoren, flørt med publikum, utlevering av familie, dissing av Kellogg og mykje meir. Vi koste oss og lo.

    Korleis folk som ikkje vitjer moskeen jamnleg responderte på det heile er riktignok uklart, men stemninga i lokalet virka å vere god jamt over. Skjønt eit par jenter gjekk tidleg. Uvisst av kva grunn.

    SvarSlett
  7. Takk skal du ha, Bad Mynock. Eg er sjølv veldig takksam for eit publikum i storform som bar meg fram. Ingen moro utan dykk.

    Sjølv om eg kanskje vil påpeike at så mykje raljering med kvinner og utlevering av familie var det vel ikkje? Eg vil berre fortelje dykk kor stolte mine foreldra var av meg ;-)

    SvarSlett