tysdag 22. desember 2009

Det uforståelege

Som ein som har jamleg kontakt med dei eldre gudar, har eg innsett at forståing til tider er ein farleg greie. Det er ikkje alt du vil forstå, simpelthen. Ikkje alt du vil ha klart for deg. Universet er full av mysterier. Nokre kan ein enkelt meistre og forstå, andre tar år med studier og analyse. Nokre... bør ein berre la liggje. Nokre ting kan ein aldri eigentleg forstå utan å risikere si mentale helse; sjølv forsøket er nok til å drive ein utfor kanten av all sunn fornuft.

Det er i møte med slike mysterium ein nok gjer best i å lene seg attende, og la ting vere uforståelege. Japan er eit typisk døme på det.

Alvorleg tala, eg kjem ikkje ein gong til å prøve...

5 kommentarer:

  1. Jo da, det gjør du det! Bare innrøm det!!

    SvarSlett
  2. Nei, eg kjem IKKJE til å freiste meg på dette! Ikkje i det heile tatt!

    SvarSlett
  3. Å jo da, du har allerede prøvd! Bra morgengymnastikk, fant jeg nettopp ut, :)

    SvarSlett
  4. Ja, men eg trur ikkje det er morgongymnastikk den jenta gjer... meir eit obskurt okkult dyrkingsritual!

    SvarSlett
  5. Høres ut som en god kombinasjon ;))

    SvarSlett