tysdag 15. desember 2009

Glede med dyr

Ein finn det i naturen, ergo er det naturleg kunne vi opplyse om i går. Ein kan likevel stille seg spørsmål om alt ein finn i naturen er like bra. Er alt noko vi skal ta til oss, og etterape?

Ta delfinar til dømes; søte små dyr? Neppe! Ikkje om du tar i betrakting kor ofte dei valdtar kvarandre, og ikkje minst menneske! Kva med stokkender? Same der gitt, valdtekter i hytt og pine, gjerne krydra med homoseksuell nekrofili.

Ein må simpelthen spørre seg om dyreriket er noko ein ønskjer å etterape? Og ikkje minst; er det noko vi vil inkludere i våre sexliv?

For nokre folk der ute, så er svaret litt meir openbart og forstyrrande for resten av oss. Dei seier ja, takk. Dette er jo ei kjensgjerning. Lite visste eg likevel at det fantes særskilte sexleketøy for desse. Ja, sjølvsagt, alle har jo sett ein oppblåsbar sau, dei er jo morosame. Men kva med ein dalmatinardildo? Ja, for her forleden snubla eg over ein heil serie med dildoar forma etter ulike hundar - avhengig av kva storleik ein foretrekk.

Dreven vidare av mi umettelege nyfikne natur kasta eg meg inn i det. Og studerte sjangaren opp og ned i mente. Ja, her var det ulike sjangrar. Og kvaliteten vart bedømt av korvidt det hadde ein fungerande "knute" på midten, og dei beste modellane kunne blåsast opp. Anar du ikkje kva det er for noko? Du er heldig, du er velsigna fri for informasjon om hundepenisar, og slik kan du halde det. Dei allar beste modellane hadde ikkje berre knute, men kunne ejakulere.

Det kunne òg fleire av hestedildoane, som kom inn på ein andreplass av dei meir populære dyretypane, men det er klart at det er hund folk flest ønskjer å simulere sex med om ein skal tru produktlinjene. Det mest sjarmerande eg fann var ein rumpeplugg som òg fungerte som ein fluffy kaninhale. Resten var berre forstyrrande. Særs forstyrrande.

Eg har berre ein ting å seie til dykk folkens - de er alle saman sjuke! Og eg tenkjer meg to gonger om før eg vert med nokon heim att!

Og ja, forresten, når vi er inne på hundar. Min gode venn, og livslang bassett, Lord Bassington-Bassington ønskjer å trekkje merksemda mot ei avstemming i hans blogg. Kva bassett skal ha æra av å synge julesonger i hans heim?

24 kommentarer:

  1. Mullah da! Husk at det snart er jul! Og at jeg bruker bloggen din i undervisninga!!

    SvarSlett
  2. Ja, denne var drøyere enn min post i dag. Men helt sikkert veldig naturlig.

    SvarSlett
  3. Trodde ikke du var så skjermet unge mann. Du er jo en pervo.

    SvarSlett
  4. Hva med en utstilling om temaet, f.eks. på zoologisk museum?

    SvarSlett
  5. Svein: Ja, jul, ja. Julegåvetips.

    TAM: Tja... eg driv ikkje å skriv narreoverskrifter i alle fall ;-)

    Thule: Eg er ein dydseksempel!

    Snirkelsnorkel: Ja, du sett i gang og organiserar det?

    SvarSlett
  6. Julegavetips? En rådyr hund??

    SvarSlett
  7. Svein! Slutt å stirr på det biletet! Du har ikkje godt av det!

    SvarSlett
  8. Takk for reklamen for avstemningen. Mindre takk for det grove bildet.

    *daske på lanken*

    SvarSlett
  9. Hvem som er verst av han som stirrer og han som setter det inn i bloggen sin, får jeg kanskje la fatwarådet vårt avgjøre?
    Det hjertet er fullt av, renner bloggen over med...

    SvarSlett
  10. Men hjarte og blogg renn over av rettvis indignasjon over tinga si tilstand! AKK!

    SvarSlett
  11. Din interesse for tinga sin stand er åpenbar!

    SvarSlett
  12. Hahahahaha
    Pass deg for Svein, for han nailer deg..

    SvarSlett
  13. Mja, Arjuna, han vil alltid være min Mullah! Og den man elsker, tukter man (eller hva det heter i nyere bibeloversettinger).

    SvarSlett
  14. Uansett, Arjuna, tykkjer eg at ein kvar referanse til at eg skal nagle Svein treng ein "No homo"-disclaimer.

    SvarSlett
  15. Ååååå, du aner ikke hvor sur jeg er på meg selv for at jeg ikke kom på det selv!!! Dumme, dumme troglodytt.
    Alternativt: Jeg ønsket ikke å blande kortene i tilfellet du likte å bli nailet av svein, for som han sier så gjør han det kun av kjærlighet, den evige eller den raske vet jeg ikke.

    SvarSlett
  16. Jeg må sjekke forskjellen på Eros og Agape først, tror det er noe jeg har glemt der.

    SvarSlett
  17. At rask kjærleik høyres litt tråkigt ut er ein ting, men eg trur evig er litt... slitsomt. Eller snakkar vi om noko anna no?

    Svein du får ta med deg framandordboka til sengs i natt og gruble ;-P

    SvarSlett
  18. Fremmedordboka til sengs?? Pføøyy!!!

    SvarSlett
  19. Jeg tar ofte med meg Fremmedordboken til sengs. Eller Lommelegen.

    Hvis evig kjærlighet i denne sammenhengen betyr å bli nailet i all evighet så tror jeg også det blir litt slitsomt. Da er det nok bedre med den raske; "quick and dirty" varianten. Vondt mens det står på, men fort glemt;)

    SvarSlett
  20. Eg trur nagling til all eve førar til ugudlege slittasjeskader. Hugs aloe vera seier no eg.

    Uansett... denne lommelegen din...? Det er ei bok? Eller?

    SvarSlett
  21. Jaaa? Hva trodde du eller?
    Ikke noe oppblåstbart i hvert fall..men.. ved nærmere ettertanke så ser jeg at det kunne vært en god forretningside´; en bitteliten lege som når man la den i sengen kunne blitt stor, med et bredt bryst å legge hodet på bl.a...

    SvarSlett
  22. Eg veit aldri med deg, eg trur du er ein grisete filosof.

    SvarSlett
  23. Men Mullah da..hvordan kan du tro det om meg? *kokett blussende kinn*.
    <3

    SvarSlett