tysdag 29. desember 2009

Gravid stemning

Det har slått meg at ein epidemi har råka Bergen i det siste. Ein etter ein vert råka. Først og framst kvinner, men det har eit visst nedslagsfell blant menn òg.

Ein etter ein skal mine vennar og bekjente ha born. Dei vert gravide. Og gravide er ein heilt eigen rase, fullstendig framand for resten av oss. Hjernene deira går gjennom ein grundig endringsprosess, og personlegheita deira vert aldri den same att.

Men ta ikkje mitt ord for det; eg tykkjer det yndige songparet Garfunkel og Oates sett langt betre ord på det.

Hmm... det minner meg på... eg undrar meg om desse to pikene ønskjer å få born sjølv i næraste framtid. Eg bistår sjølvsagt. Kanskje eg skulle sende dei ein mail og tilby dei ein... One Night Stand?

Eller kanskje ikkje...

6 kommentarer:

  1. Du kan uansett ikke konkurrere med ender.

    SvarSlett
  2. Og så får du vel holde deg til Arjuna - en stund...

    SvarSlett
  3. Det er jo Hooch, jeg visste hun måtte være kjent for noe men fant aldri ut av det. Kate Micucci var med noen episoder av Scrubs..
    Oops har visst helt glemt å lese det du skrev, håpet rett på videoen jeg ...

    SvarSlett
  4. Så mye for den evige kjærleik svein ;P. Du vet sannheten dreper kjærligheten og løgnen vennskapet, så jeg velger å overse dette, for now!
    Hm..Mullah..det har faktisk kommet meg for øre at de er tomme for sæd i sædbanken for tiden, so if you please...det er jo intet mindre enn en nobel gest å gi vekk litt arvemateriale til dem som desperat ønsker barn mens man venter på Godot...eller hur?

    SvarSlett
  5. Enig med Arnfinn. Du kan uan(d)sett ikke konkurrere med ender.

    SvarSlett
  6. Arnfinn & Lord Bassington-Bassington; Så klart kan eg ikkje samanliknast med ender. Ei heller når desse videoane her opp til Sex with Ducks... men fine er dei.

    Nelson då... lese tekst òg!

    Arjuna og Svein: No må de ikkje misforstå, det var berre eit vennleg forslag. Låg ikkje noko hjarte i det ;-)

    SvarSlett