torsdag 17. desember 2009

Hundegleder

Av og til lurar eg på om det er ei grense for kor opptatt vi skal vere av dyrs sexliv. Ikkje berre er alt dei tar seg til naturleg, og difor noko vi kan gjere, men det vert faktisk produsert sexleketøy for å simulere sex med dei. Dette er sjølvsagt ganske så urovekkande, men eg finn det ikkje så reint lite urovekkande at vi òg produserar sexleketøy for dei. La meg presentere "Hot Doll for Dog"
Dette openbart franske produktet har den trendye hund, og minst like trendye hundeeigar som si framste målgruppe. Dette er ikkje berre eit sexleketøy, men eit produkt av moderne design og estetikk. Eit sublimt kunstverk du skal vere stolt av at ditt dyr bestiger.

No er eg ein liberal mulla, og kan godta det meste... men eg ville framleis vore litt usikker på dei som vel å ha noko slikt ståande i stova, med fri

3 kommentarer:

  1. Mullah min!! Nå må jeg snart slutte å bruke bloggen din i undervisninga!! Gutta er ganske opprørte nå!!! Det tok tid å roe dem.

    SvarSlett
  2. Trur du ikkje eg er opprørt då, kanskje?! Trur du eg likar dette?! Eg fordømmar det på sterkaste vis!

    Det er likevel viktig at dine mujahedin kjenner til verda dei skal infiltrere og knuse ;-)

    SvarSlett
  3. Nå er ikke all ut- og infiltrering like lystbetont.
    Men OK. Jeg skal fortelle dem hva Mullahen har talt når de er ferdige med fredagsbønnen.

    SvarSlett