måndag 21. desember 2009

Menn tilpassar seg

Vi menn har ikkje vore så reint lite flinke til å tilpasse oss nye tider, og det har ikkje vore lett. Vi skal vere både mjuke og harde, og vi skal respektere kvinner, deire evner og deira fridom. Vi er ikkje lenger formyndarar over ei heil kvinnestand, og vi kan heller ikkje spøke som vi vil med det. Denslags har konsekvensar. "Sjåvinisme" er likestilt med rasisme. Ein skal ikkje snakke nedsettande om kvinner. Ein skal ikkje sette dei i bås og rakke ned på dei.

Særleg ikkje når kvinner snakkar om menn. Når kvinner snakkar om menn, så har vi lært at vi skal halde kjeft og godta det vi får servert. Vi tilpassar oss matriarkiet.

Problemet er når det ikkje er morosamt. Når det er like skarpt som ein klubbe svingt av ein breipanna neandartalar... då må vi vel få lov å seie i frå?

Nei? Kan nok ikkje det. Då er eg sikkert ein slem sjåvinist. Her gjeld det å tilpasse seg kjønnsrollene.

6 kommentarer:

  1. Du er en slem mannssjåvinist. Stå på! Ellers slokner flammen!!

    SvarSlett
  2. AU!!...Denne videoen var vond å se på. Vanligvis synes jeg menn som sutrer om at samfunnet har blitt så kvinnedominerende er noen kålhoder...eller noen selvmedlidende,ynkelige, vemmelige idioter som slikker sine vemmelige små historiske sår- som de med vilje holder infiserte så de slipper å gjøre noe selv med tingenes til-stand. Gå ut og brenn noe da vel. Noe må dere vel for faen ha lært? Sutrete menn er det mest usexy som finnes. Men akkurat i dette tilfellet så kunne jeg bruke min dypt kvinneliige innlevelsesevne og føøøøle kastraksjonen nivå for nivå. Ikke bra. Slett ikke bra. Jeg vil råde dere sterkt til å ta deres rettmessige del av natten tilbake.

    SvarSlett
  3. Flammen vil aldri slukne, Stein, ikkje så lenge vi har hekser å fyre med ;-D

    Arjuna, heromkring har vi for lenge sidan satt ned foten og erklært mannens revir. Jupp! Og som ungkar får eg ha sminke og oppvaskkost for meg sjølv! ;-D

    No skal eg ta på meg meg lebestift og mascara, og tusle ut og luske i mørke smug. Ta litt av natta attende som du seier.

    SvarSlett
  4. Jeg ser, Mullah, at du har skjønt det. Det gleder mitt kvinnehjerte stort at du hegner om din maskulinitet og tar natta tilbake, med lebestift og mascara som eneste våpen. Det er så pokkers elegant gjort!
    Ungkarslivet er et fint liv. Man får ha sminken sin i fred, man kan gå kveldsturer uten forstyrrende mas... Det med oppvaskkosten er jeg litt mer usikker på....Hva gjør du med den egentlig? Når jeg tenker meg om så tror jeg at det var et retorisk spørsmål.

    SvarSlett
  5. Eg er ingenting om ikkje ein elegant mulla, eller?

    Og oppvaskkosten? Vel... du kan jo kanskje førestille deg at eg har oppvask å ta eg òg? ;-P

    SvarSlett