onsdag 27. januar 2010

Attentatsforsøk

Vi lev i farlege tider, og over heile landet er det klappjakt på snille og uskuldege skjeggmullaer. Om det er meg dei er ute etter, er uvisst, men tidlegare denne veka vart altså min relativt forvirra kollega mulla Krekar beskutt i sin eigen heim. Dette vart slått stort opp, og eg skjønte eg burde liggje lågt i terrenget. Eg ante fare for mi eiga helse, simpelthen.

Diverre er det ikkje alt ein kan forutsjå, så då minde fiendar slo til i går var det på hengande håret at dei ikkje tok rotta på meg. Korleis dei klarte det, anar eg ikkje, men dei klarte i alle fall å forgifte meg. Dette mest truleg for å hindre meg i å reise til Syndas Bygd i morgon, for å delta i gravølet for Kjettersk Kjeller, der Torgrim Eggen skal snakke om sektdanning.

Det har vore hardt så langt, men eg har kjempa meg ut av horisontalen og står no på eigne bein att, på tross av gifta som framleis er i årene mine, og om dei Eldre Gudar står oss bi vil eg likevel klare å sette meg på flyet i morgon. Kryss fingrane. For no tar eg kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar