onsdag 6. januar 2010

Dagens skandalenyhende: Kulde

Alvorleg tala folkens; treng vi verkeleg aviser til å fortelje oss at det er kaldt der ute i dag? Merkar vi ikkje det godt sjølv, eller må det undersøkjande journalistar til for å avsløre slike skandalar?

Om det er tilfelle burde eg jommen fått meg jobb i ei riksavis, for eg kunne tidleg avsløre at det var kaldt. Korleis? Då eg ankom mitt kontor i dag hang det istappar frå mitt vakre mullaskjegg. Istappar. I skjegget. Og nei, eg er ikkje midt i ein polarekspedisjon, og mitt kontor er ikkje ein iglo.

Dette er ein skandale av dimensjonar. Eg kan takle litt rim i skjegget, eller timogmed litt snø... men istappar?!

Og leiinga på arbeidsstaden har ikkje tilbudt meg heimekontor eller kakao. Eller jo... kakao har eg lett tilgjengeleg, men den er ikkje servert av leiinga, så eg vel likevel å klage.

Og som om ikkje det var nok; då eg satt og tinge opp mitt skjegg, fann eg eit eller to grå hår!

Dette er ikkje min dag!

(Det er heller ikkje meg på biletet om du lurte.)

22 kommentarer:

  1. Om det er ei trøyst, så har eg og hatt istapper og grå hår i skjegget i dag.

    SvarSlett
  2. Inga trøyst det, vel? Du fekk jo honnørbillett på ferga for 10 år sidan ;-P

    SvarSlett
  3. Ingen istappar i skjegget her (det har si naturlege forklaring), men kaldt å vente på bussen var det. Den var dessutan sein og kald.

    Og når eg så gjekk av bussen igjen fraus nasehåra mine. Kaldt!

    SvarSlett
  4. Grå hår, ja. Kanskje du snart får en skjeggpryd med distinkte hvite og svarte felter? Litt sånn pandastil?

    SvarSlett
  5. Eller grevling?
    Istapper i bart og skjegg regnes ellers som et tegn på manndom i diverse fjellfolk mine mujahedin har bakgrunn fra. Både at man har skjegg og bart nok til det, og tåler litt istapper uten å sutre.
    At arbeidsgiver bør ordne med kakao bør bli et folkekrav!!

    SvarSlett
  6. Bad Mynock: Det er framleis kaldt! Eg skuldar på deg og din arbeidsgjevar!

    Martinbg: Din frekke faen! No lev du ikkje trygt *bestille flybillett til Oslo*

    Svein: Vi sutrar ikkje! Vi erklærar! Og vår erklæring er at det er altfor kaldt! Putt det i vasspipa og røyk det ;-)

    SvarSlett
  7. En skandale at det er minusgrader om vinteren på Vestlandet. Det har ikke skjedd på mange år, Mullah. De trenger å undersøke saken nøye for å vite at det ikke er massepsykose ute og går etter klimahestehandelen i Køben(jeg er sikker på at noen har bestemt at etter alt det helvetet så skrur de ned golfstrømmen noen hakk for å statuere et eksempel).
    Hva gjelder grå hår, så kan dette ha noe med sjokk å gjøre...just my guess. Og det er mye som tyder på at du pruster ned i skjegget mens du går. Dette skaper kondens med istapper som følge. Du kan forsøke en snorkellignende innretning kanskje, hvis du absolutt vil unngå istapper. Men,det er jo supermandig med istapper i skjegget. Akkurat det høres kjekt ut med å være mann: "Åh, jeg har så mange istapper i det fyldige skjegget mitt at det tar timesvis før det smelter, utrolig irriterende altså ettersom det ligger små dammer av vann etter meg hvor enn jeg går, men jeg har jo ikke noe annet valg enn å ta det som en mann."

    SvarSlett
  8. Ja, eg trur eg har fått grå hår av den kombinerte påkjenninga av kulda og å vere attende på jobb.

    Elles er det ingenting å seie på kor mandig eg er. Ikkje at eg vil oppmode nokon til halde seg arkaiske kjønsroller då ;-)

    SvarSlett
  9. Jeg hadde istapper i skjegget jeg også, eller i mine små skjeggstubber var det små iskrystaller, men ingen grå hår heldigvis.
    Det er fryktelig kaldt, det er i disse tider jeg savner mitt krigsherjede land, jeg vurderer å dra tilbake og bli en pirat. Frisk sjøluft kombinert med varmt klima høres ut som et paradis.

    SvarSlett
  10. Akkurat no er det fristande å verte med. Først skal eg berre lese dine nye blogginnlegg.

    SvarSlett
  11. Det er en skandale at det er så kaldt. Og myndighetene gjør ingen ting!

    SvarSlett
  12. Det er dei forbanna sosialistane i den raudgrøne regjeringa nok ein gong!!!

    SvarSlett
  13. Her i hovedstaden er det for øyeblikket 17 kuldegrader. Kombinert med en sur vind som gir en effektiv temperatur på -25 gjør det at selv en sprengfyrt leilighet er i underkant av det komfortable, og at det eneste siviliserte stedet å oppholde seg er i sofaen under en gammel dyne som for tiden fungerer som pledd. Med en laptop og sesong 3 av Battlestar Galactica.

    SvarSlett
  14. Vasspipa mi er i Horten hos sønnen min, som påsto han skulle bruke den som dekorasjon.

    Muhajedinene mine ville ikke trene ute i dag, de ville heller "booste kampviljen" på datarommet, sa de. Jeg tror kanskje de begynner å bli litt blaute.

    Ellers viste termometeret i bilen minus 31 på veien hjem i dag. Så kom ikke her med et par kalde i Bergen!

    Forøvrig er jeg helt enig med Arjuna om mulig tukling med Golfstrømmen. Den Obamaen er litt for glatt og veltalende!

    SvarSlett
  15. -31 begynner å ligne noe! Hvor i landet holder du til?

    SvarSlett
  16. Like sørøst før Gardermoen. Minus 31 ble målt ved Fladby, et par km nordøst for Ullensaker kirke. Jeg var ute og så etter skiløyper og rådyr, og fant begge deler.

    SvarSlett
  17. Eg trur vi skal berre vere einige om at det er kaldt og ein god dag å halde seg under teppet.

    Kakao anyone?

    SvarSlett
  18. Jeg gikk for Irish Coffee. Ingenting som litt styrkedråper i kaffen for å holde varmen.

    SvarSlett
  19. Irish kakao finnes også, i hvert fall nå. Jeg blanda whisky i kakaoen i går. Da så jeg masse både kuldegrader og råe dyr.
    Til helga skal jeg prøve absinth i kakaoen, det blir nok avsindig godt.
    Er whisky og absinth halal, Oh Mullah?

    SvarSlett
  20. Sjølvsagt er det halal, eg hadde whisky i kakaoen min i går sjølv utan at det såg ut til å ha synleg effekt på sjela mi.

    SvarSlett
  21. Selv foretrekker jeg absinthen med litt brent sukker og en skvett vann. For de som insisterer på å blande den med andre smaksstoffer anbefaler jeg å blande 50/50 absinth og Baileys. Veldig godt!

    SvarSlett
  22. Simpelthen definisionen på halal, min gode venn.

    SvarSlett