torsdag 14. januar 2010

Den norske olympiade

Det er noko trist over konservative lokalpolitikarar som ønskjer å få merksemd med å love folk OL i framtida. Kva får dei til å tru at ein får det til? Kva får ein til å tru at folk vil ha det kaoset? Denne gongen er det Trude Drevland frå Høgre som har fått seg at det er ein god idè å få vinterolympiaden i 2026 til Bergen og Voss. Eller rettere sagt, ho trur det er ein god idè å foreslå det i von om at det sankar stemmer. Kven bryr seg om å gjennomføre valløfta eller drive lokalpolitikk, når ein kan bruke pengar på symbolpolitikk?

Det verste er at ein kvar kampanje om dette trekk vekk frå meir realistiske prosjekt i nærområdet som i utgangspunktet har større sjanse for å verte vellukka. Det er ikkje berre skammeleg, men trist, at dette fånyttes prosjektet skal trekkje ressursar vekk og kanskje tilogmed hindre Os 2024. Prosjektet som ønskjer å få somarolympiaden 2024 til Os utanfor Bergen, og til nye idrettsanlegg og symjehall avla fram under FrPs Terje Søviknes.

I utgangspunktet er dette sjølvsagt langt meir truverdig, enn Bergen-Voss 2026; for kva har Voss anna enn fårepølse, og Bergen anna enn eksos? Os har i det minste ballbinge!

Så hugs: OS 2024 DRAUMEN ER I VEST!

9 kommentarer:

  1. Også du, min Mullah...

    Det heter olympiske leker, olympiade er perioden mellom lekene.

    Forøvrig mener jeg at vi bør få OL til Langhus.

    SvarSlett
  2. Der ser du kor heftig eg engasjerar meg i OL... eg toar mine hender for den der og vandrar vidare ;-)

    Men skal ein absolutt ha OL. Så er Os staden. Det er jo ein føregangskommune, det får eg høyre kvar gong eg vitjar bygda.

    SvarSlett
  3. Hvis alt annet skjærer seg så har jeg ganske god plass på hytta.

    SvarSlett
  4. Olympiade brukes også om selve feiringen altså hvis jeg skal pirke;) Uansett så foregår ikke lekene i Olympia lenger..hvilket jeg synes er en skam, for man bør etterstrebe å være så puristisk som mulig i den sammenhengen også. Litt problematisk med vinter-OL I Olympia kanskje, men hei..koste hva det koste vil.

    Peace.

    SvarSlett
  5. Heilt einig... alt hadde vore så mykje betre om vi lot OL vere grekerane sitt problem kvar gong.

    Det hadde kanskje til og med hatt ein positiv siviliserande effekt på dei ;-)

    SvarSlett
  6. Ja, bare tenk på den positive ringvirkningen det ville fått for den staten at alle var enige om EN eneste ting: OL i all evighet.
    Altså, man skal ikke undervurdere sånn dugnadsånd. Se hva Gerhardsen &co fikk til i dette landet og gjennomsiviliserte oss alle til å dra i en eneste retning. Riktignok har AP uungåelig kommet til å ligne en heftig hore etter hvert, men det er en del av leken(e). Malapropos: Min farfar straffet AP hardt med å gå over til å stemme SV i sin tid(det tror jeg nok sved skikkelig for det gamle partiet ja) men hadde han sett hva SV driver med nå, så hadde han reist seg fra graven, sagt satan, og gravd frem den rustne sigden som ligger ved siden av ham.

    SvarSlett
  7. Eg trur vi treng eit større prosjekt enn OL for å vekke til liv den gamle anden.

    Og så treng vi ein sterk leiar. Hm, mon tru kvar vi kan finne ein? *kremte* Har du eit forslag, Arjuna? *kremte*

    SvarSlett
  8. Nødvendigheten av en sterk leder er uomtvistelig. Viktig ledd i hele prosessen. Flat struktur kommer inte på frågan. Sterk,stilig,morsom,dyktig og....med fin stemme!

    Forresten. Du lovet meg en tape. Eller så må du booke noen flere intervjuer snart synes jeg.

    SvarSlett
  9. Ah... det var sant, takk for at du minna meg på det. Eg skal sjølvsagt fikse det så snart som eg kan.

    Må berre lage mine planar for det "folkelege" opprøret som garanterar maktskifte i landet...

    SvarSlett