fredag 22. januar 2010

Ein storm av pølsevev

Om du er som meg, så har du opplevd dette. Du sitt i eit eller anna selskap, i lag med eit eller anna moderat triveleg selskap og anar fred og ingen fare før dei opner kjeften sin og spyr ut eit eller anna vanvittig sludder. Noko grundig fargerikt pølsevev! Det kan vere at jødar og frimurarar stod bak 11. september, eller at alternativ medisin er så mykje betre enn skulemedisinen og at du kan kurere alt med å drikke din eigen urin. Det er jo tross alt slik, i følgje slike menneske, at det ikkje eksisterar kunnskap og fakta, og at all vitskap er basert på tru, det same som kva enn religion dei svergar til der og då (Buddhismen er populær om dagen, medmindre dei er avantgardistiske og har valt Bahai).

Er du som meg då, så prøver du å halde kjeft. Du prøver å la vere å svare. Men klarar du det? Nei. Sjølv du har di smertegrense.

Tim Minchin har satt det heile til rytme, så unn deg sjølv ti minutter av av beat-poesi som du vil kjenne deg att i.

Og om videoen på det tidspunktet du les dette er fjerna pga copyright, så finn du eit reint lydopptak som Minchin sjølv har lagt ut her.

4 kommentarer:

  1. Jo Veldig imponerende og morsomt. :D

    SvarSlett
  2. Veldig flink var han!

    Nå har jeg hatt en buddhistisk livsfilosofi siden jeg var 14-15, en ungmø! Så selv ikke der er jeg trendsetter altså :P

    SvarSlett
  3. Ein dyktig ung mann, heilt klart, ja.

    SvarSlett
  4. Veldig, veldig bra. Satt med et stort smil igjennom hele saken, og kjenner meg godt igjen.

    Får da bruke anledning til å anbefale "snake oil sience" og "tirck or treatment" to bøker om alternativ medisin som jeg oppdaget etter å ha lest denne flotte anbefalingen på skesis.no http://skepsis.no/?p=597

    Har så langt lest den ene og er i gang med den andre. Virkelig god lesning for alle som har en interesse for alternativ medisin.

    SvarSlett