torsdag 7. januar 2010

Fargerik dating?

Har du problem med å finne den rette? Kanskje du er for lite snever i din søken. Det er ein bodskap du høyrer overraskande ofte. Dei vanlegaste er av typen "kom ein, kom alle", men det er fleire og fleire som tilbyr meir spesialiserte varar. Nokre av desse framstår som reine formidlingssentralar av thailandske og russiske jenter. Andre derimot, ønskjer å knytte saman folk av same opphav. Er du kristen og søkjer ein annan kristen? Ja, då finnes det ei nettside for deg. Afroamerikanar? Javisst pokkar du kan alltids teste ut lite ebonic dating. Jøde? Visst pokker, det finnes nettsider for jøder som søkjer jøder. Erru kvit? Ja, det finnes nettsider eksklusivt for kvite òg, men desse er gjerne uglesett. Fordi kvite skal jo ikkje ekskludere, det er jo rasisme veit ein. Desse kvite datingnettverka har ein tendens til å forsvinne av denne grunn.

Frykt ei; er du bleik og einsam er det alltid nokon som kjem til redninga. Sist ut er den velkjende heltinna April Gaede. Lord Bassington-Bassington sin sekretær gjorde meg merksam på hennar siste annonsering på det klassiske for eit par dagar sidan:
"I would like to see more couples and babies. I am willing to act as a go between, researcher, matchmaker, older sister and guide for any WNs who are looking for a WN spouse. Only email me if you are serious about finding a spouse or long term partner. You will be asked to fill out a questionnaire and send photos. Your information will be kept secure. I have many references throughout WNism as well as from this board who will vouch for my sincerity and my loyalty to our cause, the 14 words, and the future of our race. My email address is xxx"
For dei uinvidde - så tyder altså WN White Nationalist, medan 14 ord henvis til David Lane sitt berømte motto: "We must secure the existence of our people and a future for white children". Eit kamprop for nynazistar verda over.

Så kven er denne April Gaede som tilbyr dette? Kvifor er dette nokon du skal stole på for å tryggje deg ein snørein partnar? Dette er dama med streetcred skjønner de; ho er ingen ringare enn mor og manager for Lynx og Lamb, dei to yndige blonde tvillingane som utgjer eit av mullaens favorittband - Prussian Blue. Desse to jentene, som etter press frå mor og bestefar, har reist verda rundt for å synge falskt til ditto falsk musikk til ære for den kvite rase. Jentene har i det siste vore ganske så trassige, og nekta å spele inn meir musikk. Sidene dedikert til dei har forsvunne frå nettet, og dei har blitt ganske så tyste.

Så det er godt å vete at mora har funne seg noko nytt å drive på med. Å leike Kirsten Giftekniv for nynazistar. Alt for å få nye barn av nynazistar til verda! Fabelaktig! For det er akkurat det vi treng - meir å gjere for barnevern og sosialetat.

Så er du bleik, analfabet og litt forskrudd, og har eit uforklarleg problem å finne ei likesinna kvinne så har du ikkje lenger noko å vente på. Kanskje ho tilogmed prøver å gifte vekk døtrene sine? Fortel meg at det ikkje fristar!

(Nei, eg lenkar ikkje til desse sidene... du får søkje sjølv)

17 kommentarer:

  1. Formidler hun ekteskap med Lamb og Lynx også? Gjerne begge på en gang?

    (ordbekreftelsen ble gypho - aner ikke hva en gypho er, men høres tvilsomt ut åkke som...)

    SvarSlett
  2. Det er berre eit vis å finne ut av det på vettu... send April ein mail ;-)

    SvarSlett
  3. Åh, som jeg skulle ønske jeg var analfabet også, ikke bare bleik og forskrudd! Dette er jo den åpenbare løsningen på mitt dateproblem.

    SvarSlett
  4. Vel, det kan jo hende at April har nokon i sin omgangskrets som ikkje har noko i mot lese- og skriveføre, så lenge du ikkje hoverar då. Send henne ein mail du.

    SvarSlett
  5. Jeg elsker kontaktannonser og kontakttjenester, for de gjør meg alltid så glad for å være gift.

    SvarSlett
  6. Og eg finn dei deprimerande som ungkar ;-)

    Det finnes få datingsider som spesialiserar seg i sufi-mullaer som er glad i vin og whisky! :-S

    SvarSlett
  7. Ai, hun er jo egentlig musikkmanager med langtidsperspektiv, håper nok bare på noen flere musikalske (?) bebiser. Forøvrig er jeg som kjent imot kulturrelativisme, og forbeholder jeg meg retten til å ønske meg en hvit vesteuropeisk ættet mann, fortrinsvis med minst 10 års høyere utdannelse.. Det er vel det siste punktet jeg tar feil på. Sukk.

    SvarSlett
  8. Hmmm... *Byrje å telle antal år på universitetet* Eg er farleg nær målet ditt, kanskje eg skal vende attende til studiar? ;-)

    SvarSlett
  9. Jeg er som kjent sterkt for kulturrelativisme. Mer og mer av unge Othelloer i gatene, takk. Det har aldri vært så vakkert å gå i gatene som det er nå for tident ;)

    Men når det er sagt så er jeg av den generelle oppfatning at man må kunne benytte seg av avansert søk i fht hva som helst i grunnen.

    SvarSlett
  10. Ja, det er nok like greit det. Jeg innser jo at i løpet av vårt samboerskap skjemte du meg så bort at jeg er ødelagt for andre menn:) Jeg kan like godt flytte hjem igjen først som sist.. Sukk. Det er hardt å være en storforlangende, bortskjemt hvit kvinne fra embetsmannskretser. Det er aldri noen som problematiserer alle våre problemer i media og underholdning..

    SvarSlett
  11. At Arjuna er i mot kulturrelativisme er jo inga overrasking. På tross av den evige kjærleik eg har for henne, så er ho framleis eit håplaust born av postmodernismen.

    Men Othello var jo ein grabukk.

    Frk. Wilberg har sjølvsagt heilt rett i at slike som henne vert diskriminert mot. Og eg forstår godt at ho lengtar attende til min lune heim.

    Men æddabædda, det var du som flytta! ;-P

    SvarSlett
  12. Hvor mye whiskey hadde du egentlig i den kakaoen i går kveld Mullah min..
    Jeg skrev at jeg er kjent for å være sterkt FOR kulturrelativisme, men dog ikke uten reservasjoner.
    Jeg vil bare ha flere opsjoner.Heller egosentrisk enn etnosentrisk.

    Jeg er imidlertid i en særstilling hva angår friheten til å motsi meg selv når som helst pga din evige kjærlighet, og den muligheten er det ikke mange som har. Det forstår jeg. Og en bedre og kjærligere Mullah finner jeg aldri. Så jeg blir.

    Frk. Wilberg er en tosk. Hun hadde sjansen og... blew it.

    SvarSlett
  13. ja, så klabbert... det var litt mykje whisky, og difor litt overdrevent klårsyn. Det var for mykje for meg, kjære Arjuna, og eg vonar at du kan tilgje meg. Eg meinte sjølvsagt at du var for. Og at det var det var det som var som problematisk.

    SvarSlett
  14. Tilgitt. For lengst.Visste at whiskeyen var synderen. Ikke du.

    SvarSlett
  15. Du er så god, Arjuna. Det er difor vår kjærleik er evig!

    SvarSlett
  16. Nei, det er DU som er god...nei du!.....nei du! *dytte og smile ungpikeaktig*
    <3 <3 <3

    SvarSlett
  17. Aaaw... eg er berre god fordi eg lar meg inspirere av deg ;-)

    SvarSlett