onsdag 20. januar 2010

Jada, det er nazistar på månen...

Ein av tingene vi underviser i her på arbeidsstaden min er vurdering av kjelder. Særleg kjelder som ein finn på internett. Kan ein stole på det ein les på Wikipedia? Kan ein stole på andre nettsider? Korleis finn ein ut av kva som er god informasjon, og kva som er tullball? Det er ikkje så vanskeleg om ein held tunga rett i munnen. Dog, det kan virke som om det ikkje er så lett for dei meir entusiastiske researcherane der ute. For kven er vel meir entusiastiske enn konspirasjonsteorikarar i si jakt på den ultimate sanninga? Her nøstast det opp spor i bilete i tekst, band vert knytta og spor opplyst til den store gullmedaljen. Kreativiten og arbeidsiveren skal det neppe seiast noko på.

Kjeldegranskinga derimot, hadde trengt ei pittelita oppstramming har det slått meg. Nyleg vart det furore i eit forum då nokon fann ein fersk artikkel (april i fjor) i the Truth Today som avslørte eit swastika på månen. Det var dei som nekta å tru det, men iherdige tilhengjarar understreka at det virka seriøst.
At denne artikkelen var å finne på nettsida til Iron Sky, ein lågbudsjetts finsk science fiction film burde kanskje ha satt i gang eit par varsellamper?

18 kommentarer:

  1. Jimi viste meg dette for et par dager siden. Hysterisk.

    Virkelig hysterisk.

    SvarSlett
  2. Kom igjen, mulla!

    Alle vet at Hitler ikke døde i Berlin, han tok en V2 til månen. Derfra planlegger han sin tilbakekomst i herlighet. Amen!

    SvarSlett
  3. Jeg pleide også å tvile på hvilke medier jeg kunne stole på. Så oppdaget jeg Nyhetsspeilet.

    SvarSlett
  4. Når nåkre trur at ein V2 rakett landa på månen, kvifor kan ikkje månen og få eit swastika merke?

    Det passar jo heilt perfekt.

    Grunge Von Tolo.

    SvarSlett
  5. Øystein: Sa eg noko anna? Eg sa berre at biletet er falskt.

    Snirkelsnorkel: Ja, takk og pris for dei ekte sanningssøkjarane i dette landet!

    Arjuna: Har du eit hysterisk anfall, kvinne?

    Von Tolo: Fordi våre nasjonalsosialistiske vennar ikkje er så dumme at dei reklamerar for sine løynde basar på det viset. Døøøh.

    SvarSlett
  6. Hahahahahaha *ler brokk på livmoren min*
    Hysterisk reaksjon på psykotisk nyhet er vel strengt tatt et sunnhetstegn, eller?
    Hahaha...jeg er villig til å komme opp på kontoret ditt bare for å høre deg spørre meg om det en gang til. Det stimulerer lystsenteret i hjernen min nemlig. Jeg tror jeg kunne blitt avhengig faktisk...
    <3

    SvarSlett
  7. Berre å komme, så skal eg kviskre diagnosar i øyret ditt.

    No har eg slengt stemma mi ut i eteren nok ein gong, Arjuna. Berre for å glede mine tilhengjarar ;-)

    SvarSlett
  8. Ikke frist meg ;) Sitte på fanget ditt mens du hvisker diagnoser i øret mitt..hvor sexy er ikke det?(Jeg er nemlig meget svak for medisin som fag...det visste du nok ikke nei..hahaha..)

    Come closer, baby. Legg ut intervjuet da.

    SvarSlett
  9. Burde eg sette deg opp med ein time på kontoret her eller? ;-P

    Kan ikkje leggje noko ut før NrK har lagt det ut veit du. Så må nesten vente til det skjer.

    SvarSlett
  10. You're on to me.
    Kan du ha på deg legefrakk da eller kirurg-uniform?

    SvarSlett
  11. Det kan vi ordne, veit du... kva seier du; blir du med meg på kontoret og leikar jødejente og nazidoktor? ;-)

    SvarSlett
  12. Hallo?? Var det min eller din fantasi vi skulle leke? Denne gangen er jeg nokså sur på deg Mullah ,for at du fucket opp den koselige fantasien min. Alle fantasier til sin tid. Men denne gangen var det min tur. Min. Jeg snakker ikke med deg idag.

    SvarSlett
  13. Ein lege er vel ein lege, nazist eller ikkje? =)

    Men greit... du kan få sleppe å vere jødejente ;-)

    SvarSlett
  14. Tenk om jeg ER jødejente ,dust.
    Men..vi kan leke den dagen russerene kom til Auschwitz og leirkommandøren blir hengt. Du kan være lederen, siden du liksom allerede har den rollen fra før, så kan jeg kvele deg ganske langsomt, mens du vet... og så kan
    koden for stopp være "skru krana på fullt".

    SvarSlett
  15. *gulp*

    Når du er sur, så er du verkeleg sur du ;-)

    SvarSlett
  16. Ja, men ikke så lenge heldigvis...;) med mindre folk virkelig har fortjent det. Men kan ikke være sur på deg så lenge Mullah. Du er jo min første virtuelle evige kjærlighet. Du prøver hardt å holde hodt kaldt og hjertet varmt. Av og til ødelegger du mine fantasier, men du kan jo ikke vite hva jeg tenker. Du er jo mann.
    XXX

    *iclediza* (ordbekreftelse ,på noe fint tror jeg))

    SvarSlett
  17. Dessutan er det relativt vulgært å lese tankane til andre. Det er betre å få dei til å dele av seg sjølv frivillig *dagens visdomsord* ;-)

    SvarSlett