tysdag 19. januar 2010

Meir danseglede

Nokre folk er aldri nøgd, og vår dodologiske venn protesterte mot gårsdagens innlegg, fordi det ikkje var musikk med. Han meiner at Para Para berre kan nytast med irriterande Eurobeat eller tilsvarande. Noko han prøvde å demonstrere på ny i dag. Vi her i moskeen er sjølvsagt ute etter å vere til hjelp for så mange som mogleg, og vil difor føye oss for kravet om dansekurs med musikk. Difor vil vi servere eit nytt dansekurs i dag; førs møysommeleg forklart av ein hjelpsom finne, før han demonstrerar dansetrinna til musikk.


Eg vonar dette var tilfredsstillande for dykk.

5 kommentarer:

  1. Hva? Ingen skoleuniformer? Og hva mener du med "irriterende eurobeat"?

    SvarSlett
  2. Din gris; er det skuleuniformane som trekk deg, gamle ørn?

    Og med irriterande så meiner eg at den er i stand til å drive eit normalt menneske til sjølvmord. Med normalt menneske, meiner eg sjølvsagt ikkje deg ;-D

    SvarSlett
  3. Vel, jeg HØRER stort sett på dette uten tilhørende dans, så nei, skoleuniformene er bare en bonus.

    Er ikke all musikk som driver normale mennesker til selvmord en god ting?

    SvarSlett
  4. All righty...Jeg ELSKER disco! I begynnelsen lurte jeg på om dette vaqr et kurs i noe helt annet pga de heller tvilsomme bevegelsene(unnskyld Mullah, jeg mener slett ikke å være vulgær, men du må innrømme at det ser ikke bra ut..) Finsk disco.. en downer av de helt store. Det er bara EN enda dting som finnarna kan och det er dtango. Dtrist og deilig finsk dtango med schjutti i pråmilla.

    SvarSlett
  5. Akk, du må jo vere trygg på at eg aldri legg noko vulgært ut i denne bloggen!

    SvarSlett