tysdag 26. januar 2010

Mentalt nivå

Eg er vel attende frå Lillesand og Kristiansand, der eg har overvært den særaste Nikah (brudlaupsseremoni) som har funne stad på norsk jord. Den er hinsides ein kvar forklaring, så vi lar det vere med det. Eg var deretter nøydd å liggje litt lågt i terrenget, då folk har byrja å skyte på skjeggete mullaer. Eg frykta ikkje så mykje for mitt eiga liv, det er i Herrens hender, men for dykk, mine kjære følgjarar, og for kva de skulle ha gjort utan mitt leiarskap.

Det første eg oppdaga då eg stakk snuta ut i offentlegheita var ei overskrift om Mira Craig, aldar 27 om eg ikkje hugser feil, som har funne seg ein tenåringskjæreste, denne såg eg på framsida på proletartidsskriftet Se og Hør. No anar eg ikkje kva slags gut eller jente ho har funne seg, men eg må berømme den elles så grusomme frøken Craig med sitt val av ein tenåringskjæreste. Det viser ei sann vilje til å finne seg ein partnar på sitt eiget mentale nivå. Her er ho godt på veg, og eg trur ho sikkert har minst like mykje å lære av å hjelpe med leksane som kjærasten har. Diverre kan nok ikkje Mira Craig strekke seg lenger i å finne den perfekte partnar utan å bryte norsk lov, så eg vonar ho denne tenåringskjæresten er tolmodig med henne.

Og med det seier eg: Godt å vere heime. Eg reisar att på torsdag.

13 kommentarer:

  1. Velkommen hjem igjen!
    Etter min mening er alle brylluper et merkelig skue, uansett hudfarge,slrfarge, religion,land, kultur,røkelse og myrrah eller ikke.

    Eh...
    Mira. Jo, så lenge hun ikke bryter norsk lov så...vel, så har vi ingenting med det har vi vel? Hun hadde kanskje veldig lyst til å gjøre lekser og måtte ha et alibi. Eller hun er kort og godt bare en cougar- in -training. Tar år med trening... har jeg hørt da...

    SvarSlett
  2. Takkar og bukkar, kjære Arjuna. Eg må likevel påpeike at Imamar med svære belter med sølvspenner med Jolly Roger på i gull bikker seremonien over i det høgst besynderlege. Særleg når hans makkar byrjar å fiske euro ut av lommeboka til brudgommen.

    Når det gjeld frøken Craig så er vi alle takksame for at nokon no tar ansvar for henne. Er det mogleg å gje tenåringskjæresten formyndarstatus?

    SvarSlett
  3. Hva er det egentlig med deg og Mira Craig? Dette "kvantum fissiks, liksom" du pukker på gir jo ingen mening. Å fordumme henne ved å skrive tulle-engelsk er ikke et særlig hederlig grep synes jeg.

    Hun er da ikke noe bedre eller verre enn andre kjendiser? Og dette "the Secret"-vaset hennes er jo langt fra unikt og strengt tatt ikke noe å henge seg opp i for en travel Mulla?

    Eller har jeg gått glipp av noe?

    SvarSlett
  4. Eg fordummar ingen påsan! Det er ho sjølv som gjentatte gonger har nytta uttrykket "kvantum fissiks, liksom" for å forklare the Secret. Det er avslørande kor dårleg ho faktisk forstår reell kvantefysikk, når ho ikkje ein gong veit at det har eit norsk namn.

    Eg har òg demonstrert at Mira Craig er ein ondsinna agent for Pandamonium, det hjelp ikkje på at ho er tilhengjar av ein filosofi som meiner at folk som svelt og lid i denne verda har seg sjølv å takke fordi dei tenkjer feil.

    Beklager. Null respekt ytast.

    SvarSlett
  5. Å benytte fornorsket engelsk på ord som også finnes på norsk er utvilsomt en folkesykdom. Også her havner Mira i bolk med en mengde andre, og burde ikke stikke seg ut i Mullaens oppmerksomhet.

    Hele "the Secret"-konseptet er kvalmt nok, jeg følger deg der, og det er fair nok å ta henne på dette når hun uttaler seg om slikt i offentligheten.

    Men nå tar du steget litt lengre og går løs på henne basert på et ukeblad-oppslag om alderen på kjæresten. Dette fikk meg til å anta at den kloke Mulla hadde andre grunner til å fotfølge frk. Craig. Om så ikke er tilfelle blir det, for å være litt streng, direkte dustete og tett på sjarm- og meningsløs bloggemobbing.

    Og til sist: Når det gjelder Pandamoniums onde nettverk så strekker det seg jo langt lengre enn en ung sangerinne.

    SvarSlett
  6. Ut fra ting som ble sagt da min mujahedingruppe hadde ublide møter med pandaer da vi prøvde å befri Mullahen, tror jeg kanskje han - uten selv å ville det/vite det - kan være en brikke i en stor avledningsmanøver. Om det er Pandamonium, eller større krefter bak, vet jeg ikke, og vil ikke rote i, men gutta snakker om ..., nei, det tør jeg ikke si.

    SvarSlett
  7. Straume: Problemet ligg i at ho ikkje ein gong forstår begrepet, men sleng det rundt seg fordi det virkar vitskapleg. Og ho nyttar det som ei unskulding for sine motbydlege synspunkt.

    Du kan kanskje lese kva anna eg har skrive om hennar utsegn då?

    Og ho er både svart og kvit, nett som ein jævla panda!

    Svein: Kva er det gutane snakkar om? Dei bør vere klar over at eg har vore utsatt for nok eit attentatsforsøk!

    SvarSlett
  8. Jeg kan ikke fortelle det, Oh Mullah, da kastes jeg ut av ummahen, sier gutta.
    Men de drøfta lenge det nye attentatforsøket, og sa noe om å sjekke gjen imed sine kontakter. De forteller meg ikke alt, forstår du!

    SvarSlett
  9. "sjekke igjen med sine kontakter" skulle det være. Har Pandamonium inflitrert kommentarfeltet ditt?

    SvarSlett
  10. Eg lurar avogtil litt på desse gutane dine. Kva er det dei pønsker på? Konspirerar dei bak mullaen sin rygg? Hans bakende er ingen trygg stad for konspirasjonar!

    SvarSlett
  11. De er fulle av konspirasjons-teorier, og viser meg Bush i Bohemian Grove- og andre videoer på YouTube. Jeg vet ikke alt de driver med, og ville trolig få trøbbel både med kommuner og IMDI hvis jeg visste det.
    Men vårt friluftsprosjekt regnes som et eksempel på god integrering, og jeg har fire-fem år igjen til AFP. Så hvorfor spørre for mye?
    Jeg tror de er lojale når de først har valgt seg sin Mullah, og de har stor respekt for både din for- og bakende, sier de, og ber meg hilse.

    SvarSlett
  12. La oss håpe at at Mira Craig kommer ut i den andre enden av hendinga som ei moden kvinne :-)

    SvarSlett
  13. Eg er skeptisk til det. Om eg har rett i at ho er ein Pandamoniumsagent, så kan ho sjå fram til ei framtid i arbeidsleir.

    Moden kvinne du liksom. Det må meir til enn "kvantum fissiks, liksom" for å få det til.

    SvarSlett