tysdag 12. januar 2010

Mira: Vi har oss sjølv å takke

I følgje Mira Craig har ho nokon som vakar over henne og hjelper henne å lage musikk.

Om vi var henne ville vi sterkt vurdert å sette vår lit til andre kreftar. For resultatet hittil har vore... vel, la oss ikkje tenkje på det. La oss heller tenkje på hennar siste forklaring av "kvantum fissiks, liksom", som visstnok er den at vi har oss sjølv å takke når vi er sjuke. Stogg pressa, her er løysinga på sjukefråveret i Noreg. Kroppen vår kan helbrede alt frå snue til kreft om vi berre tenkjer hardt nok på det. At vi ikkje har skjønt dette før. Vi skal vere særs takksame for at vi har Mira Craig til å forklare oss "kvantum fissiks, liksom".

Eller bør vi eigentleg lytte til nokon som openbart er ein pandamoniumagent? Eg trur det er fare på ferde her. Dette er nok eit ondsinna utspel, skreddersydd for å få oss vekk frå legane som sitt på den faktiske kuren.

Er det her svaret litt for alt det alternative vrøvlet? Er det simpelthen pandaene som prøver å utrydde oss? La oss anta!

12 kommentarer:

  1. Oi! Enda en kjendis som synser fritt om alvorlige ting hun ikke har den minste peiling på!
    Stopp pressa, altså!

    SvarSlett
  2. Klart det er pandaene, Oh Mullah.
    Men hun er jo søt da!
    *Ooops, det er jo pandaene tilsynelatende også! Aha!!

    SvarSlett
  3. Aha, det er her jeg har gjort feil ja. Jeg har jo, i likhet med de fleste andre som er syke, tenkt at jeg VIL være syk selvsagt. Burde ha skjønt at jeg skulle tenkt det omvendte. Godt vi har brainiacs som Mira til å rettlede oss.

    SvarSlett
  4. Blir ikke Thomas Reisæter sur når du låner bildet han har tatt av Mira uten at du krediterer ham?

    Eller har du kanskje avtalt dette med Thomas?

    SvarSlett
  5. Mira var skikkelig hot helt til hun begynte å snakke om slikt. Nå er hun plutselig stygg. Også jeg som trodde jeg var skikkelig overflatisk...

    SvarSlett
  6. Hva når det er 20 kuldegrader ute, jeg er sliten og gjerne vil være syk en dag men dessverre er velsignet med jernhelse? Er det jeg som har dårlig forståelse av kvantum fissiks lzm - eller er det andre autoriteter som bør komme på banen? For eksempel Institutt for Helseforskning, som for tiden driver oppdragsforskning på sykelighet og jernhelse?
    http://www.helseforskning.no/oppdrags.html

    SvarSlett
  7. Marina: Er vi ikkje heldige som har TV2 og VG som gjev oss ekte nyhende?

    Svein: Visst faen er det pandaene... ho er både svart og kvit, er ho ikkje?!

    Kaffedamen: Ikkje høyr på henne... det er ein samansverging.

    Xadhoom: Reisæter vert nok sur, for eg tjuva det, slem som eg er. Og Blogspot har ingen anstendig plattform for kreditering av bilete liksom. Klagar han, så fjernar eg det. Give him a call.

    lordmarius: Det er stygt med slike openbaringar, ja.

    Snirkelsnorkel: Om du har jarnhelse og treng ein sjukedag er det berre ein ting å gjere. Bruk jarnstang mot beina.

    SvarSlett
  8. Takk og lov! Wenche Foss har no kome på banen og det på riktig side av saka. Kven skulle trudd at Hastur hadde rekruttert Wenche i kampen mot Pandamonium?

    http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=579179

    SvarSlett
  9. Vel, hvis noen skulle daske Mira så hard som hun fortjener, og det er HARDT, kan hun ikke komme å si at hun ikke fortjener det.

    SvarSlett
  10. Umm..Mullah...aner jeg en bitter undertone her eller? Alle vil bli frelst fra forvirring.Det spiller ingen rolle hva man tror på så lenge det virker. Du kan ta i bruk dine egne metoder: allah håndspåleggelse eller virtuell healing. Bruk fantasien mann. That's the secret. ;)

    SvarSlett
  11. Bad Mynock: Wenche og eg har snakka ein del om dette over eit par glas vin. Ho har lenge irritert seg over Mira Craig, så dette var vel berre dråpen.

    Arnfinn: Eg har lenge merka meg at Mira Craig tenkjer veldig hardt på at eg skal slå inn skallen hennar med eit balltre. Eg prøver å stå i mot hennar "kvantum fissiks, liksom".

    Arjuna: Ingen bitterhet. Eg meiner at The Secret, eller "kvantum fissiks, liksom" som Mira Craig, krigarprinsessa, kallar det, er livsfarleg. Og i kraft av det er eit produkt av Pandamonium.

    Det speler faktisk ei rolle kva ein trur på, når det ein trur på er så skadeleg som hennar idear.

    SvarSlett
  12. Det er flott å sjå MiraMira stå fram og preike varmt om folkemagien. At slik ei vakker, vellukka og ikkje minst talentfull amazone til og med kan forklare universet med så enkle grep er både beundringsverdig og godt.
    Takk, Mira. Tusen takk.
    Kvifor jobbe når eg kan tenke meg rik?

    SvarSlett