tysdag 5. januar 2010

Uniformer og hysteriske programleiarar

Eg skal gladeleg innrømme at eg lett lar meg rive med av flotte uniformer når dei passerar min veg. Det er ingen skam i det. Nok av dei som har det slik. Båe menn og kvinner lar seg forføre av uniformas stilreine uttrykk.

Nokre av dei lar seg lettare rive med enn andre. Ein av desse er programleiaren for Who Wants to be a Millionaire, Meredith Vieira. Noko Max Schuman snøgt nok fekk erfare då han skulle delta.

Sa nokon hysterisk kvinne?

Eg ser i alle fall kva ho treng.

11 kommentarer:

  1. Hahahaha

    Tolo Von Grunge

    SvarSlett
  2. Ingen subtile tilnærminger her nei =)
    Noen som har opptaket av fortsettelsen, eller ble hun skiftet ut som programleder?

    SvarSlett
  3. Eg antar han valte å trekkje seg frå konkurransen...

    ... eller vart funnen død på hotellrommet. Valdtatt og deretter kvelt.

    SvarSlett
  4. Mullah, du er så dramatisk. Hva er den egentlige grunnen til det egentlig? Uniformmannen koketterte og la opp til det selv så til de grader, så hva er problemet?
    Det er bare å ta på seg en stram uniform selv om man ønsker lignende respons fra middelaldrende kvinner ,eller yngre for den saks skyld. Det verste du kan risikere er en "wet willy" kanskje for å gå kledd som pilot på jobb ;) hahahaha

    SvarSlett
  5. Insinuerar du at eg ikkje er villig til å gå i uniform på jobb?

    (Og kvifor tel ikkje dress som uniform?)

    Eg berre påpeiker at dette kvinnemennesket treng litt massasjeterapi. Dette kan eg jo tross alt ein del om ;-)

    SvarSlett
  6. Mullah, kjæreste..
    Jeg synes du skal prøve...begynn gjerne i vaktmesteruniform først hvis du er litt usikker på responsen.
    Om dress teller som uniform? Jo, på universitet ja, og da helst med en høyhalset jumper innenfor. Dette er dresskoden eller kleskoden på universitet som du jo vet. Og det er noen kvinner som blir våte i buksene ved synet av dette, om enn ikke så mange... Det har liksom ikke helt det samme appellative eller militante tilsnitt om man forestiller seg følgende bli sagt: Schnell!! Jeg vil driste meg til å si at hennes melding ikke var i nærheten av det subtile nei, og at hun hadde problemer med impulskontrollen sin der og da er åpenbart, men hei...dama kan også være et offer for klassisk betinging(du vet Pavlov og de siklende hundene);)

    Imidlertid skal jeg gi deg det at jeg ikke betviler at du kunne ha kommet henne til unnsetning med alt det du vet ;)

    SvarSlett
  7. Yndigste Arjuna; kva får deg til å tru at dress er mi einaste uniform? (Og høghalsa genser? Seriøst, eg er kanskje pretensiøs, men ikkje SÅ pretensiøs... eg latar heller ikkje som om eg forstår Kant, den drolten!)

    *kaste eit lengtande blikk på den sovjetiske fenriksuniformen hengjande i skapet*

    Skulle gjerne hatt ein gamal SS uniform, men visse krefter i mitt liv insisterar på at eg ikkje har godt av det. Kva no enn det skal tyde.

    Så no har eg designa mi eiga uniform, og skal bestille den sydd. HA!

    Eg meiner at kvinner, som menn, må utøve ein viss grad av sjølvkontroll for å unngå kritikk av mullaen. Mullaen prøver i det minste å styre seg. Kvar dag!

    SvarSlett
  8. Det er gutten sin det! En egendesignet uniform er genialt. Du kan ta med de detaljene som du liker best, kanskje minus hakekors, for å slippe å forklare deg hele tiden.
    *sukk* skulle ønske jeg kunne se deg i uniform altså. Kommer du og besøker meg i Love+ spillet en dag? Jeg lover jeg skal gå i skolepikeuniform ;)

    SvarSlett
  9. Men det er jo hakekrossa som er så fiiiine *Sukk*

    Det finnes bilete der ute. Kanskje ein dag klarar du å smiske eit til deg, kjære ;-)

    SvarSlett
  10. Å, men va du er gullig.. :)
    <3

    SvarSlett
  11. Det er lett når du er involvert, sjølvsagt ;-)

    SvarSlett