laurdag 13. februar 2010

Den nasjonalsatanistiske heis

Integreringsprosessen går sin gang. Og heisen i blokka eg bur i er det beste dømet på dette som eg veit om. Eg held hus i ein større blokk i Bergen, i lag med mange av våre nye landsmenn (det er det som er offisiell nytale om dagen, er det ikkje?), og dette gjev meg høve til å vere vitne til korleis dei finn seg til rette i Noreg. Berre sjå på korleis heisen min vert ein arena for eksperimentering med den norske identiteten. Enten det no er å dekorere den med julepynt eller å henge opp noko så urnorsk som kitschye maleri.


Eit smil brer seg om min munn når eg ser korleis dennorske nasjonale identitet blomstrar i alle sin fargerike prakt i mitt nabolag; ikkje minst i min heis.
Her vaiar det norske flagg stolt i heisen. Eg kan godt sjå for meg med kva stolthet ein av mine naboar hang opp dette flagget i heisen. Han følte seg norsk. Han følte seg som ein innfødd. Med stolthet i hjartet for sitt nye heimland.

Og hans nye heimland, det er Bergen. Og i Bergen har vi litt andre tradisjonar enn ein finn andre stadar. Ein av dei er ein hang til barnsleg satanistisk symbolikk, i sann Black Metal-stil. Og vår venn, han er Bergenser god nok for det;
Byen er Bergen... og alt det der.

Det er flott å sjå gode integrerte Bergensarar.

11 kommentarer:

  1. Ja vel, Oh Mullah... Vakker tanke i en urolig tid, men...Jeg skal ikke si hva jeg har mistanke om, men minner om at det god presseskikk å merke slike bilder med en M.
    Eller en A?
    .
    Men jeg skulle egentlig skrive at jeg nå går inn i to uker avspasering/ferie, og at det er et idrettsstevne borte i Canada som er vanskelig å holde på avstand.
    Jeg trenger derfor din åndelige veiledning mer enn noen gang. Opplys oss, Oh Mullah! Her eller på tryneboka

    SvarSlett
  2. Dette må da være en katolikk som ærer St. Peter. At det henger ett oppnedkors nederst i krypten i Peterskirken i Roma må vel være en liten nesestyver til Baron Blod og Co.

    SvarSlett
  3. "Eg held hus i ein større blokk i Bergen, i lag med mange av våre nye landsmenn (det er det som er offisiell nytale om dagen, er det ikkje?)"

    Nei, det er formuleringen du bruker hvis du er innvandringsmotstander og ønsker å være ironisk.

    Jeg vet ikke hva den korrekte terminologien er i øyeblikket. Jeg mistenker at det helst er å ikke snakke om innvandrere i det hele tatt, eventuelt bare snakke om de som snakker om dem.

    SvarSlett
  4. Jeg vet heller ikke hva den korrekteste betegnelsen er, men jeg har sans for uttrykket "nordmenn fra andre land".

    SvarSlett
  5. norske flyktninger i Bergen?

    SvarSlett
  6. Mullah, keep an eye on this brother:

    http://www.youtube.com/watch?v=WmsfwlLBAYM

    SvarSlett
  7. Jeg leste en artikkel i Morgenbadet fra den tiden da "neger" ble erklært rasistisk og tatt vekk fra språket. Journalisten spurte noen kids hva de pleide å omtale disse menneskene som. Svaret var at dersom de var svarte, og ikke fra nordafrika, så foretrakk de som regel "afroamerikaner".

    SvarSlett
  8. Snirkelsnorkel: Altså.."afroamerikaner" uansett om man er født og oppvokst i Portugal f.eks? Genialt.
    Selv er jeg en mix av degosblod og arisk og sikkert noe annet også som jeg ikke har oversikt over, men degosblod består som kjent av en god andel maurisk blod som kan sies å være arabisk...kanskje.. Jeg blir likevel ofte tatt for å være persisk, som bestemt ikke har noe arabisk i seg sies det, og jeg lurer derfor på om jeg bare like godt skal si at jeg er omtrent persisk.
    Dere med rent arisk blod i årene har det lett.

    SvarSlett
  9. Arjuna: Vi har det kanskje lett i defineringsakta, men ikkje gløym den kvite manns byrde. Vi ber resten av verdas befolking på våre skuldre. Ikkje at eg har noko i mot ei kvinne med maurisk blod... (litt meir uroleg for dette degosblodet ;-))

    Snirkelsnorkel, Svein og Bjørn Stærk: Eg anar verkeleg ikkje kva som er den korrekte terminologien lenger. Det er forvirrande. Og ingen har enno klart å avklare om eg har lov til å synge "Blåmann, Blåmann Bukken min" i blanda selskap.

    Batcheeba: Ja, sant?

    Cigaal: Det er sant. Bergen er eit eiga lite land. Fin video. Eg har nære band til Sudan, sjølv. Og på tross av at regjeringa ville gje min far medalje, ligg nok mitt hjarte hjå mine kjempande vennar i sør og vest.

    SuperFritz: Eg har rimeleg god oversikt over jesuittanes gjerningar i Bjørgvin len (nokon må jo passe på dei jævla papistane) og eg har ikkje sett nokon her i bygget.

    Og Svein, eg tok bileta sjølv og merker dei som eg sjølv vil. Har diverre ikkje hatt tid til å skrive noko nemneverdig om desse selskaplegheitane i Canada, men vi får sjå kva veka bringer. Eg skreiv om det for lenge, lenge sidan dog. The Dead Children Were Worth It, som min venn Geoff Berner syng.

    SvarSlett
  10. Kaptein Sinnsfrisk17. februar 2010 kl. 01:41

    Det er like morosamt kvar gong når kristenhatarane underkastar seg Jesus Krist sterkare enn Krf-landsmøtet. Peter, anyone?

    SvarSlett