laurdag 27. februar 2010

Hastverk i kjærleik

Avogtil vert behovet for nærleik så stort at ein kan få hastverk. Ein eim av desperasjon legg seg over ein, og ein seier kanskje for mykje, for tidleg. Ein vert gjerne litt kort i målet. Gestikulerar og siklar litt. Det vert gjerne til at ein berre peikar og gryntar; meg Tarzan, du Jane! I mitt nabolag er dette tilsvarande korte lappar festa i ein list på veggen utan tape. Datert.
Heldigvis har ikkje desperasjonen tåkelagt alle gode kriteriar, då mannen hugser at det han vil ha er ung, deilig og slang, og hels skal nymfa vere asiat eller latino.

Og kven har sagt at det ikkje hjelp å vere konkret og desperat? Vel... då eg var i heisen att ein halvtime seinare var lappen vekk, så her har ein eller annan ung, deilig og slang asiat eller latino gått lukkeleg avgårde med telefonnummeret. Ein får faktisk napp.

Sett slikt.

13 kommentarer:

  1. Åh, gud, hvordan er det mulig å ikke like dette da? <3

    SvarSlett
  2. Vet du, ideen hadde vært god dersom det faktisk var vedkommende selv som hadde hengt opp lappen. Men basert på skriften heller jeg nok dessverre mer mot at det hele var et pek. Vi kan håpe det var et pek av kjærlighet (tviholder på den) og omtanke...

    Da laget jeg kanskje noen skår i din lykkelige fremstilling - beklager den ;)

    SvarSlett
  3. LatinO Kristian. Mannen er ute etter en ung og slank gutt, ikke en nymfe.

    Eller kanskje han bare ikke kan spansk.

    SvarSlett
  4. Jeg husker fortsatt en viss Lupus, som pleide å spre trivelige budskap som "Det er deilig å massere klitorisen til en 14 år gammel jente" på UIBs vegger. Kan det være noen forbindelse?

    SvarSlett
  5. Vala: Om du studerar aktiviteten i byggjet mitt, så innser du at det er slik det foregår her. Og har gjort det lenge.

    Thulefuglen: Sjølv om eg gjerne skulle sett fyren på jakt etter unggutar, så er det nok heller han som skriv feil. Spanskkunnskapane sviktar hos fleire av mine naboar visstnok.

    SvarSlett
  6. Snirkelsnorkel: Det er no ein viss forskjell på UiBs naturlege flora av latrinalia, og dette. Eg trur nok du må strekkje fantasien litt langt for å skulde alt på Lupus ;-)

    Dessutan trur eg han sitt inne no.
    For å ha masser klitoris på ein 14 åring ;-P

    SvarSlett
  7. Ja, eller så er han i dag lykkelig gift med pikebarnet, som nå bør være rundt 27?

    SvarSlett
  8. Kjærleik i hasturs tid :P
    Hehe...dine naboer er i hvert fall underholdende. Mer enn jeg kan si om mine. Jeg må gjøre alt selv, fra å skrive lappene, henge dem opp og så svare på dem.

    SvarSlett
  9. Men eg reknar med du får fabelaktige svar på dine lappar då? Mine naboar er kanskje underhaldande, men det er avogtil òg slitsomt å ha ansvaret for dei.

    SvarSlett
  10. Nei, noen ganger er jeg nødt til å komme med spydigheter, av og til amorøse tilsvar, av og til trusler. Må variere litt ellers skjønner de andre at det er meg som står bak alt. Nå kan de skule på hverandre og lure på hvem som har svart hva. Dessuten liker jeg å overraske meg selv av og til.

    SvarSlett
  11. Det er viktig å krydre sin eigen kvardag, ja. Avogtil kler eg meg ekstra pent når eg sitt og stirrar lengtande på meg sjølv i speglet.

    SvarSlett
  12. Hahaha ;)
    *smask*

    SvarSlett