tysdag 2. februar 2010

Nam! Havkylling!

I dei gode gamle dagar var ikkje "copyright" særleg viktig. Særs ikkje i Japan. Japan er eit av desse landa, Tyrkia er eit anna, som ikkje har noko problem med å grafse til seg av vestleg populærkultur og skjende den på det grovaste. Til stor glede for meg og mine likesinna. Ta no dette klassiske japanske dømet frå 1978, etter at Star Wars hadde blitt ein internasjonal suksess;

Eg veit ikkje med deg, men eg vart i alle fall svolten på Hagoromo Foods havkylling... kva no enn det eigentleg er. Tunfisk du, liksom!

(Via Topless Robot)

6 kommentarer:

  1. Og dette legger du ut omtrent samtidig som jeg fant dette?
    http://www.espeniversen.com/wp-content/darth_luke_torsk.jpg
    Pussig sammentreff

    SvarSlett
  2. Eg vart i alle fall svolten...

    SvarSlett
  3. Den var fin Indigo!

    Bon apetite, Bad Mynock

    SvarSlett
  4. Woho! Den var flott. Her blir det tunfisk til middag, men har de Hagoromo på Spilde?

    SvarSlett
  5. Eg har diverre ikkje oversikt over Spilde, men reknar med dei tar inn om du ber pent?

    SvarSlett