onsdag 24. februar 2010

Syskna filmen tok

Menneskelege kjenslar og lengt overskrider ord og språk. Eg kan til dømes ikkje eit kløyva ord russisk, og i vanlege samanhengar vil eg ikkje forstå kva ein russar freista å formidle meg korkje i song eller tale. Likevel forstår eg veldig godt mannen i den følgjande videoen. Eg kjenner hans smerte og forstår kva han vil meg.

For er det ikkje klart for alle at han syng om sine kjære sysken, som vart stolen frå hans familie i ung aldar av Ivo Caprino for å spele i hans eventyrfilmar? Det er ein tragedie seier eg. Ein tragedie som overskrider ord og språk, og borar seg rett inn i hjartet.

Du var eit monster Ivo Caprino! Du burde ha skamma deg!

9 kommentarer:

  1. ..men han smiler tappert gjennom tårene, den skal han ha!

    SvarSlett
  2. Hå hå hå hå hååå!
    Mye desperasjon gjemt like under et smilende ytre her ja!
    Jeg lurer på om det ikke var han som ble nr 3 i Sovjetisk Grand Prix i 1977?
    Og som tød til vodkaflaska etter denne siste forsmedelsen?
    Og som ble sikkerhetsansvarlig i Tsjernobyl?

    *Ordbekreftelsen "snonsplo" kan tyde på at tsjekistene fortsatt følger med.

    SvarSlett
  3. Øystein: Det er eit modig andlet, men sorga og smerta skinn klårt igjennom. Eg klarar ikkje å sjå videoen utan at det tårar opp her.

    Svein: Du skal ikkje sjå vekk ifrå at det endte ille, nei. Og det er Ivo Caprino sin deil! Jævla svinet!

    SvarSlett
  4. Fantastisk! Nå har jeg sett videoen tre ganger på kort tid og klarer ikke slutte å smile. Ante ikke at russerne hadde dette i seg :-D

    SvarSlett
  5. Jeg tror at det er riktig å si at dette overskrider ord og språk. Han har tydeligvis mistet evnen til språk og kan bare tralle om sin smerte. En tragedie av russiske dimensjoner.

    SvarSlett
  6. Lord Buckethead: Finn det usmakleg at du ler av hans sorg.

    Arjuna: Heilt klart. Eg skjelv når eg tenkjer på det.

    SvarSlett
  7. Sa jeg at jeg lo? Jeg mener bestemt det står at jeg "klarer ikke slutte å smile". Men ok, jeg lo godt også. Siden i går har jeg sett videoen 6-7 ganger med guttungen på fanget. Hysterisk bra :D

    SvarSlett
  8. Prinsesse Kristine4. mars 2010 kl. 11:11

    Takket være at Mullaen satt fokus på dette grove overgrepet ble det iverksatt en redningsaksjon. Resultatet er at Trolololo-mannen fikk tilbake minstesøstra etter 40 år. Her uttrykker han sin glede og kjærlighet: http://www.youtube.com/watch?v=yY8qsXkidtw

    SvarSlett
  9. Det er vakkert! Simpelthen vakkert! Tenk at eit lite engasjement kan gjere så mykje for nokon.

    SvarSlett