onsdag 10. mars 2010

Ei skrekkeleg ulukke på gata

På min veg til kontoret i dag var eg vitne til ei forferdeleg ulukke som skaka meg innarst i sjela mi. Eg var nøyd å gripe tak i næraste gjerde for å halde meg fast og kasta etter pusten. Det var berre såvidt eg ikkje byrja å hyperventilere, eller å ejakulere frukosten min med stor kraft utover fortauet. No, fleire timar seinare, på mitt trygge lille kontor, sitt eg framleis og skjelv og eg har ein vond metallisk smak i munnen - som om berre synet av denne ulukka skulla ha gjett meg interne blødningar. Eg veit dog at det er berre mi sjel som blør.

Eg har sett ein del i mitt liv, både på gata, i bakgårder og på den alltid frykta verdsveven, men ingenting kunne førebu meg på dette. Det var to gutar, rundt 13-14, den framste i joggebukser(!), den andre var relativt anstendig kledd. Relativt etter kor anstendig du kan forvente ein gutunge går kledd når førstevalet av bukse har falt på ein raud dongeribukse med naglebelte. Og det var då det skjedde. Gutungen med den raude bukse byrja å dytte buksa halvegs ned på rumpa... for å "sægge"! For ei smerte! Var det ikkje slutt på den "mota"?! Og kvifor i helvete vel du å gå med belte når du insisterar å ha buksa på knerna!?

Huff... eg kjenner kvalmen stige att. Eg treng å leggje meg ned på. Om nokon ser dei to omtalte gutane, så kontakt barnevernet straks. Dei får openbart ikkje nok tilsyn heime...

4 kommentarer:

  1. Bar mage på småjentene ser derimot ut til å være slutt. :(

    SvarSlett
  2. Tja... men eg trur ikkje horete småjentemote forsvinn med det første, så fatt mot ;-)

    SvarSlett
  3. Kjære Mullah. Du vet det kanskje ikke selv, men det du beskriver faller sammen med de diagnostiske kriterier for hysteri. Du har simpelt hen hatt et hysterisk anfall,og dersom du opplevde nummenhet eller hysterisk paralyse, syncope, myoclonus,astasia-abasia og i tillegg hysterisk aphonia, hvilket det jo unektelig kan høres ut som at du gjorde, så kan vi her snakke om et enkeltstående tilfelle av konversjonsreaksjon. Dette er ikke det minste merkelig tatt i betraktning hvor langt du gikk i din innlevelse i hvordan det er å gå i det svake kjønns sko bare for få dager siden. Jeg vil ordinere hvile samt anbefale deg på det sterkeste å slutte med å bruke kvinnesko, gå deretter på en fotballpub, drikk mengdevis med øl og gaul uforståelige setninger til alle kanter mens du vaier frem og tilbake på stolen, velg deg så en blondine som du fornærmer på det mest vulgære mens du ikke gjør noe forsøk på å kontrollere siklingen, og jeg tror du snart vil komme til å føle deg som deg selv igjen. Noen ganger må det drastiske midler til for å behandle traumer som har ført til akutt psykosomatisk reaksjon. Med de aller best ønsker om godt helbred.
    <3lig hilsen fra
    Dottoressa Arjuna

    SvarSlett
  4. Ja, eg kjenner godt til symptoma på eit hysterisk anfall. Så seinare på dagen tok eg meg ein joggetur, etterfølgd av ivrig gnikking av underlivet mot ei lyktestolpe. Til eg nådde mitt hysteriske klimaks.

    Ein mulla kan jo ikkje bli sett på ein fotballpub. Det er ikkje verdig ;-)

    SvarSlett