måndag 29. mars 2010

Høgkulturelle konkurransebidrag

Eg veit det er mange utolmodige sjeler som sprett rundt no og ventar på svar frå juryen om kven som har vunne den ettertrakta premien i moskeens lyrikkonkurranse. Dei vil nok verte glade for å vete at juryen har så godt som valt ut ein vinnar, og at dette vil verte presentert så snart som mogleg. Spørsmålet er berre om vi har tryggje nok kommunikasjonslinjer, eller om vi må reise til juryens konfidensielle gøymestad og hente deira dom sjølv.

I mellomtida vil eg invitere dykk lesarar til sjølv seie kva de tykkjer om bidraga. Eg kjem til å leggje ut nokre tilfeldige bidrag i dagane som kjem til dykkar glede. Og vi byrjar i det kulturelle hjørnet, der eit par vonefulle har satsa på variantar av eit klassisk grep i norsk lyrikk.

Eg trur ikkje eg kan forklare det på noko anna vis. Smak på denne første av dei høgkulturelle bidraga:

Mullaen  

manulel
allmuen
ellanum
ullmane

amellun
mulnael
lumenla
almenul
 

amunell
maunlel
neumall

melunal
enalmul

Mullaen
Heng de med så langt? Det andre bidraget følgjer i same lei, og er kanskje litt meir vågalt, kva veit eg?

Madam Hull
Dam Mullah
Mad Mullah
Ad Hall Mum
Ad Ham Mull
Ad Mall Hum
Had All Mum
Had Mall Mu
Had Mall Um
Had Ma Mull
Had Am Mull
Lad Lam Hum
Dam Ha Mull
Dam Ah Mull
Dam Hall Mu
Dam Hall Um
Dam All Hum
Dam Mall Uh
Dam Ma Hull
Dam Am Hull
Mad Ha Mull
Mad Ah Mull
Mad Hall Mu
Mad Hall Um
Mad All Hum
Mad Mall Uh
Mad Ma Hull
Mad Am Hull
Ha Mall Mud
Ah Mall Mud
Hall Ma Mud
Hall Am Mud
Ham All Mud
Ham Ma Dull
Ham Am Dull
Mall Ma Duh
Mall Am Duh


Spenstig, eller kva? Eg veit ikkje kva av dei som er best, og eg misunnar ikkje juryens oppgåve i å gå gjennom desse og alle dei andre flotte bidraga. Enten dei no er av dei meir enkle slaga, eller høgkulturelle som dette.

Spanande vert dette, uansett!

7 kommentarer:

  1. Vakkert - og enigmatisk! Som Mullahen selv.
    Men juryen vil nok også slites mellom det høykulturelle og det mer folkelige. Hva vil slå mest an blant Mullahens disipler? Viktig veivalg dette.

    SvarSlett
  2. Eg har forstått det slik at juryen sveitter litt, og søkjer idag tilflukt i eit kjend europeisk fjellområde.

    Det meir folkelege vil òg verte belyst i eit innlegg.

    SvarSlett
  3. Hvis det fjellområdet er Kaukasus, så har jeg noen kontakter som fraråder det.

    SvarSlett
  4. Ellers har jeg brukt noen timer nå på disse to diktene, og tror jeg liker nr to best. Det er close, men det er denne oppløsningen ut i det nihilistiske "duh" som avgjør.
    Lite trolig at noe er bedre enn dette.

    (Selv om gutta vil bli veldig glade hvis de vinner! ;))

    SvarSlett
  5. Det er komen inn mange bidrag, dette er berre to av dei. Så det er framleis sjanse for at ditt og gutane sitt bidrag vinn ;-)

    SvarSlett
  6. For all del, jeg vil jo ikke framheve meg selv, eller gutta. Men det ville være et stort steg for integreringa hvis de vant! :))

    SvarSlett