måndag 1. mars 2010

Konkurranse!

Det er tid for konkurranse her i moskeen, og du er invitert, nei oppmoda(!) til å delta. Og premien er ein plakat av din kjæraste mulla, teikna av den fabelaktige Tinitronic! Og ja, den vil vere signert!
For å vinne dette kunstverket treng du berre å forfatte din lyriske hyllest eller kjærleikserklæring til underteikna mulla. Du vel sjølv korleis dine kjenslar best kjem til uttrykk, enten det no er som haiku eller eit tradisjonelt norsk stev. Og du kan sende inn så mange forslag som mogleg. Forslaga sendast i separate mail til hastur alfakrøll start dått no. Du står og fritt til å dele dei på fansida på Facebook eller andre stader. Det er lov å gjere litt reklame for seg sjølv.

Frist for innlevering av (alle dine) bidrag er 21. mars. Du har altså knappe 3 veker på deg. Deretter vil juryen trekkje seg attende (til Budapest eller tilsvarande passande stad) og vurdere dei innsendte forslaga. Hugs å spre ordet vidare, for jo fleire som deltar jo betre.

Så kom igjen! Sving pennen! Så er det kanskje du som får æra av å henge kunstverket i stova, på kontoret eller over senga!

12 kommentarer:

  1. En ode
    til en pode
    med et klokt og skallet hode

    Han vet best
    Han kan mest
    Han er utstyrt som en hest

    Leder an
    Lyst i bann
    Han er store, kvite mann

    SvarSlett
  2. Wow. Jeg er imponert over kvadet ditt Bad Mynock! Uansett hva som skjer så mener jeg du bør utnevnes som hoff-skald i det minste. Hvis ikke så er Mullah en tosk.
    Lykke til alle sammen. Dette kommer til å bli et blodig slag.

    SvarSlett
  3. Veldig fint, Bad Mynock, og eg vonar du sender det inn på mailadressa som er oppgjeven slik at du formelt er tatt opp i konkurransen. Bidra gjerne med fleire lyriske sprell!

    Arjuna: Bad Mynock er diverre allereie tilsett i oljebransjen, og evt. formell tilknytting til meg, som mulla, er difor ei interessekonflikt. Ser forresten veldig fram til ditt bidrag i konkurransen!

    SvarSlett
  4. Vi her på Bassington Manor planlegger å stille!

    SvarSlett
  5. Du veit godt at den dagen du tar over som opplyst eineherskar, står eg parat som sjef for ditt hemmelege, uniformerte politi. Då skal du sjå erfaring frå oljebransjen ikkje er så gale.

    SvarSlett
  6. Vi ser fram til det Lord Bassington-Bassington. Dine gotiske verselinjer er... unike.

    Bad Mynock, ja det var planen, men visstnok meiner Arjuna at eg er ein tosk om eg ikkje innsett deg som skald i staden for. Eg veit ikkje kva eg skal gjere. Vi har ei avtale, men mi ulovlege og umoglege kjærleik for Arjuna kjem med visse forpliktingar òg...

    SvarSlett
  7. Tja, stillingene som sjef for det hemmelege, uniformerte politi og propagandaminister går vel hand i hand, gjer dei ikkje?

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg har allerede blitt lovt stillingen som informasjonsminister. Du får dille med det hemmelige uniformerte politiet så tar jeg meg av talene og folkeopplysningen.

    SvarSlett
  9. Eg ser kimen til intern splid her karar. Rull inn! Vi må stå samla når dagen kjem!

    SvarSlett
  10. Høgkultuminister då. Der må det jo finnast rom for poesi og diktning.

    SvarSlett
  11. Gutter da. Jeg visste ikke at det skulle føre til så mange opprivende følelser da jeg i et ekstatisk øyeblikk grunnet god diktning uttalte at Bad Mynock har gjort seg fortjent til skaldevirket. Jeg skylder Mullah en beklagelse for at det førte til usikkerhet rundt hans potensielle ministerutvelgelse(men mellom deg og meg BM...du vet hva jeg synes..)
    Mullah, sweetheart. Jeg har allerede kringkastet min kjærlighet på en så ren og utvetydig måte overfor deg at jeg anser det som litt overkill å delta i konkurransen. På den annen side så er det mest passende med en sonette fra din virtuelle elskede, så vi får se. Jeg er ikke ute etter noen ministerpost. Jeg er oppkalt etter en kjent hærfører og kjenner min plass i så måte.

    SvarSlett
  12. Eg må jo ha ditt bidrag, Arjuna. Eit hjartevarmande stykke lyrikk eg kan klemme til mitt bryst når eg legg meg i mi kalde seng åleine om natta!

    SvarSlett