måndag 8. mars 2010

Når engasjementet når fram

I dagens kalde og kyniske verd er det ikkje ofte vi får sjå korleis openhjarta og ærleg engasjement kan nå fram og gje gode resultat. For å vere ærleg har eg vel eigentleg gjett opp dei fleste tilfeller, og kapitulert til sorg og fortviling. Som i det tidlegare rapporterte tilfellet med den stakkars russiske syskenflokken tatt til fange av Ivo Caprino og tvungen til å late som om dei var "dukker" i hans filmar.

Det er no likevel grunn til å glede seg, meiner min trufaste tilhengar Prinsesse Kristine, som sendte meg eit nytt videoopptak med følgjande rapport:
"Takket være at Mullaen satt fokus på dette grove overgrepet ble det iverksatt en redningsaksjon. Resultatet er at Trolololo-mannen fikk tilbake minstesøstra etter 40 år. Her uttrykker han sin glede og kjærlighet:"
Og her er videoen:


Og som vanleg forstår eg ikkje eit kvidder av russisk, så eg tar Prinsesse Kristine sitt ord på det.

2 kommentarer:

  1. Jeg så ingen lillesøster, men jeg tror hun heter Unni Veru. En rørende skjebne uansett!

    SvarSlett
  2. Absolutt. Kven treng vel kunne russisk for å forstå dette?!

    SvarSlett