onsdag 3. mars 2010

Slank Kitty

Slit du med ein bilring eller to? Vil du komme i form?

Inga grunn til uro. Hello Kitty har som alltid det du treng! Den elektriske Hello Kitty Slender Shaper gjer deg etter alt å døme slank, medan du sitt og sleng med snop og denne bloggen. Ingen grunn til aktivitet. Og eg bryt ut i sveitte berre av den flotte utforminga. På beltet altså!
Dette er jo ei gåve til alle som ønskjer å halde ei perfekt midje, men ikkje ønskjer å gå vekk frå bloggar, Facebook og Twitter. Og det er visstnok fleire av dei. Berre sleng på deg dette beltet, skru på straumen og la Hello Kitty gjere jobben medan du druknar i digital sosialisering!

Sjølvsagt dei horrible skeptikarane i KK (ikkje Klassekampen denne gongen) er visstnok negative til effekten. Personleg tykkjer det er smaklaust å sette hennar guddomlege magi og mirakelkraft i tvil, men i motsetnad til ein del andre guddomar så kan Hello Kitty tåle det.

For dei som delar denne skepsisen, så er det vel kanskje best å danse litt for å halde seg i form?


Iallefall hadde eg dansa om eg hadde så mykje fint stæsj!

13 kommentarer:

  1. Beklager, Oh Mullah! Ut og gå! Jeg har 17 mil hittil i år:)

    SvarSlett
  2. Wow revolusjonerande teknologi! Forøvrig den første Hello Kitty videoen eg har sett som er nestan utan pedofile undertonar.

    - Kake

    SvarSlett
  3. Men berre nesten, eller kva, kake?

    Gå, Svein? Hmm. Eg må melde eg er litt skeptisk til å gå 17 mil.

    SvarSlett
  4. Jeg ser et djeveltegn ved ca 0.43. Tilfeldig?!

    SvarSlett
  5. Djeveltegn er aldri tilfeldige.

    Det er ikke nødvendig å gå alle mila på en gang, Oh Mullah. Jeg har holdt på siden nyttår.

    SvarSlett
  6. Jeg har et spørsmål til Mullahen:

    Vi skal ha besøk av coacher på jobben, for arbeidsmiljøet kan visst bli bedre. Jeg skal intervjues i halvannen time til onsdag.

    Jeg har fordommer mot sånt, Oh Mullah. Jeg synes det må være en rettighet for en mann å få ha sitt innerste i fred, så lenge han gjør jobben sin på en fåmælt og verdig og oppreist måte og ligger unna damenes intriger og trøbbel så godt han kan. Spesielt med 6 år igjen til AFP.

    Jeg tror jeg er i stand til å gi coacher alle de riktige svarene, men synes de tusenlappene de nå skal få for ganske mange timer, kunne vært brukt til hvilestoler og fredagspils og bedre kaffe og bilder på veggene, for ikke å si lønnsøkning.

    Hvilken erfaring har Mullahen med denslags?

    SvarSlett
  7. Djevleteikn er aldri tilfeldige, nei. Men hugs at det tyder gjerne òg kjærleik.

    Eg går gjerne meg ein tur. Det gjer eg til og frå jobb kvar dag, men kor lang denne turen er anar eg ikkje.

    Så, kva angår coacher forstår eg deg veldig godt. Coaching har eg vore ute for ein del sjølv, ditto konsulentar. Beggje delar er eit pengesluk, som er tufta på ein religiøs tru på den underliggjande bodskapen. Ein bodskap som til sjuande og sist er sludder.

    Så, ja, Svein, eg forstår at du ergrar deg og gruar deg. Løysinga her er sjølvsagt å late som om dei er telefonselgjarar (dei er tross alt det, berre betre betalt) og kast vekk så mykje av tida deira som mogleg. Du kan innleiie med å fortelje dei at du allereie har eit fyrtårn av visdom i livet ditt, altså: meg. Deretter svarar du så vrøvlete som mogleg på alle spørsmål. Ver så difus som du kan. Knekk dei. Og ikkje la dei gå før dei ber om nåde og kryp hulkande ut av rommet.

    Deretter foreslår du for sjefen at for å spare pengar ved neste korsveg så innførar de offentleg pisking av kvinnelege intrigemakarar på morgonkvisten, og investerar i ein komfortabel sofakrok utrysta med Absinth og Koranen på nynorsk.

    Dette kan du rekne som ein endeleg fatwa ang. dette spørsmålet.

    SvarSlett
  8. Oppildnet av din utmerkede fatwa la jeg fram forslaget om sofakrok med absinth og Koranen. Det ble nedstemt, Oh Mullah!
    Sånn er det å jobbe i et mannsdominert yrke! :(

    Gutta i gruppa har denne lista over hva som er viktigst i Norge:
    1 Kvinnene
    2 Barna
    3 Hundene
    4 Mennene
    Jeg prøver jo å bearbeide den slags holdninger, politisk korrekt som jeg er, men det kan holde hardt av og til.

    Jeg takker ellers for din åndelige veiledning, og tar det til mitt hjerte. Men å snakke for mye om det går tydeligvis ikke.

    Men tankene mine får de aldri!

    SvarSlett
  9. Obs:
    Jeg mente selvfølgelig "kvinnedominert yrke"!
    (Litt freudiansk frustrasjon, antagelig?)

    SvarSlett
  10. Kan skjønne at ting vert litt freudiansk under slike arbeidsforhold. Du bør gå ut i streik og kreve Koran-absinthkrok, og to timers kosepausar!

    SvarSlett
  11. Coachedama var mistenkelig sympatisk: Sørlending som meg, og tidligere prest. Men jeg ga ikke fra meg mer enn jeg måtte! (Det hjalp at hun bare serverte pulverkaffe).
    Koran-absinthkravet bør jeg nok av strategiske grunner utsette noe, til disse coachegreiene er tilbakelagt, og den stabile, men lett nervøse våpenhvilen er tilbake i korridorene.
    Skal man stille seg tvilende til sånne damegreier, bør tid og sted være nøye valgt!

    SvarSlett
  12. Jeg regner med at Mullaen kjenner godt til denne siden, men den kan jo nevnes til glede for nye lesere: http://www.kittyhell.com/

    SvarSlett
  13. Velkjend stad. Eg støttar ikkje heilt mannens negative tone på den nettstaden ;-)

    SvarSlett