tysdag 13. april 2010

Ting du ikkje vil vete om elefantar

Som mulla er det mi plikt å lære ganske mykje merkeleg for å kunne vurdere om tankar og gjerningar er moralsk rett eller ikkje. Eg vert gjerne liggjande oppe om nettene og tenkje på det eg har lært, ute av stand til å sove. Tankar, ord og bilete spring rundt i skallen konstant.

Og det er strengt tatt berre eit vis å verte kvitt det heile, og det er ved å formidle det. Og formidle det gjer eg gjerne. Ta til dømes elefantar. Elefantsperm. Har du tenkt på korleis ein samlar inn elefantsperm? Det er ikkje så lett som ein skulle tru. Det er tilogmed ganske farleg.

Som de lærte er det viktig å gå fram på rett vis om ein vil unngå å verte slått i halvt eller heilt i hel av elefantpenisen.

Eg vert likevel sittande og undre meg over korleis denne legemannen har det med seg sjølv. For han har jo faktisk ein doktorgrad. Ei lang og dyr utdanning bak seg. Ei krevande utdanning. Og her er han; verdas framste ekspert på å massere elefantar sin prostata.

Verst er det faktisk at du strengt tatt ikkje treng ein doktorgrad for å massere ein elefantprostata. Noko desse unge karane pent demonstrerar.

Ja, så då har de sett det. Då har de lært det.

Og eg kan trygt krype under dyna mi og sove.

4 kommentarer:

  1. Bomber og granater, dette er virkelig ting jeg ikke ønsker å vite om elefanter.

    SvarSlett
  2. Så det er dette Deloitte driv med. Eg hadde ingen aning. Er det ikkje der søstera di jobbar?

    SvarSlett
  3. Ja, dette var jo...lærerikt.

    Thomas Von Grunge.

    SvarSlett
  4. Heidi: Men no veit du det!

    Bad Mynock: Ingen kommentar

    Von Grunge: Ja. Ny hobby i horisonten?

    SvarSlett