tysdag 4. mai 2010

Jediisme på lufta

Star Wars er i vinden for tida etter at Mads "M" Eriksen og gutta i 501. kompani feira 30 års jubileumet for Empire Strikes Back på Finse i helga. I den samanheng vart eg oppringt igår av NRK og spurd om eg ville komme og leike med Tom Egeland i eit fjernsynsstudio, og snakke om desse finfine filmane, men då eg ikkje er å finne i Oslo fall dette tydlegvis litt i fisk. Fatt mot, for dykkar mulla er framleis villig til å bable om Star Wars-relaterte emne, og det skal eg gjere på NRK P2 imorgon, på Radioselskapet. Temaet vert Jediisme denne finurlege religionen som har oppstått som eit resultat av dei populære filmane.

Eg ventar med å fortelje for mykje om kva det er til imorgon eg. I mellomtida kan de nyte denne informative filmen...

Evt får de berre vere tolmodige, ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar