onsdag 19. mai 2010

Musikalsk perle: Ny plate frå Matt Howden

Min venn Matt Howden er ein av mine favorittmusikarar, og ein herremann eg har nemnt ved eit par høve. Eg er av den oppfatting at han forten ein langt større tilhengjarskare pga sitt talent og unike spelestil. Og eg vert alltid like blid når han kjem med nye utgjevingar, enten under eiget namn eller artistnamnet Sieben, noko som heldigvis skjer rimeleg ofte. No er hans nye plate Star Wood Brick Firmament endeleg bestilt og vi kan berre sette oss ned ved postkassa og vente.


Plata er kanskje pittelitt forsenka, og då han tidlegare i år skulle ha sleppefest for plata, hadde han enno ikkje eksemplarane i posten. Ikkje at det hindra det heile i å verte ein vidunderleg liten fest, noko som dette opptaket av han som prøvar seg på ein original Joy Division cover tyder på;


Denne låta er diverre ikkje spelt inn, men du finn nok av godsaker på plata. Du kan få eit par smakebitar av den her, samt lese om plata og tinge den.

Kva ventar du på? Mullaen lovar deg ei musikalsk oppleving.

4 kommentarer:

  1. huh... Aldri hørt om mannen, men disse to klippene var jævlig fet. Jeg liker dette veldig godt tror jeg. Takk for tipset. :)

    SvarSlett
  2. Berre hyggjeleg, han er verdt å lytte på. Han har ganske mange produksjonar og gjesteopptredener bak seg no etterkvart.

    SvarSlett
  3. La merke til det når jeg prøvde å finne han på wikipedia. Ingen egen artikkel om Matt Howden, men han var nevnt i en liten drøss av artikler om andre artister og album.

    SvarSlett
  4. Jupp, og eg har ein stygg tendens til å plukke opp det meste eg snublar over som han er med på ;-)

    Han sitt akkurat no og signerar og pakkar ned CDar, så bestill no frå nettsida hans. 12 pund inkludert porto er ikkje meir enn 113 kroner eller så. Vel verdt det.

    SvarSlett