fredag 14. mai 2010

Nye livsteikn frå månen

Som de kanskje har fått med dykk, så er eg over middels interessert i Iron Sky, denne vidunderlege lille finske filmen som vi vart frista med i ein teasertrailer for to år sidan. Då fekk vi sjå glimt av livet på månen i 2018, der tyske nazistar har gøymd seg sidan 1945. Sidan då har Energie Productions og regissør Timo Vuorensola jobba hardt med å smelle saman filmen om nazistanes tilbakekomst og hemntokt. Når filmar tar så lang tid, så er det gjerne å vente at dei tar same vegen som det no myteomspunne intervjuet eg gjorde med Vuorensola om prosjektet for eit par år sidan (videotapen forsvann lenge før eg fekk hendene mine på det, tru det eller ei), men no har vi altså livsteikn frå prosjektet.

Vel, for å vere ærleg har vi hatt ei jamn straum av informasjon og ein eigen Youtubekanal dedikert til prosjektet, men dette er tross alt første gong vi får sjå faktiske scener frå filmen. Kos dykk med den nye Iron Sky teasertraileren!



Og merk dykk musikken, og at eg hadde heilt rett i min tidlegare avsløring ang. kven som skulle stå for den. Fabelaktig!

2 kommentarer:

  1. Too good to be true! Dette er tydeligvis noe man SKAL se frem til :D

    SvarSlett