tysdag 11. mai 2010

Seminar med innsyn

Mullaen har vore vekke på seminar. Seminar er ein underleg greie. Og det er alltid kjekt. Ein treff kolleger, nye og gamle, og snakkar med folk ein gjerne aldri snakkar med. Ein får fagleg påfyll og ein får kost seg litt. Dette seminaret var intet unntak.

Då eg sjekka inn på flyplasshotellet der seminaret fann stad, var det første eg la merke til at dei hadde vindauge på badet. Ikkje ut. Men mellom 'soverommet' og badet. Eg kunne sjå inn på badet frå senga, og frå badet kunne eg sjå mi seng. Ein litt besynderleg arkitetonisk løysing må eg vel hevde.

Hotellet kunne diske opp med ganske fine rom, og gode fasilitetar for seminarets aktivitetar. Som i første omgang involverar viktige gjeremål som frukost, lunsj, middag og samling i baren. Maten var nydeleg, og det slo meg at vi burde strengt tatt få oss ei slik kantine. Dette er slik vi likar. Baren var heller ikkje dum, den var full av gode samtaler, og minst ein gamal leigesoldat som gjerne ville spandere drinker på mullaen.

Ein kan jo sjølvsagt styre si begeistring for delar av seminarets innhald, då teologar som fungerar som frelsande konsulentar for det private næringsliv til store formuer ikkje akkurat tiltalar mullaen. Men dette er likevel ikkje det viktigaste med seminar som dette.

Kva er det viktigaste, lurar du kanskje på?
Nemnte eg at det var vindauge på badet?! Det var så genialt!

1 kommentar:

  1. "Teologar som fungerar som frelsande konsulentar for det private næringsliv til store formuer".
    Det høres ut som de coachene vi hadde på jobben! Har teologen(e) "coach" og "team" i navnet sitt?

    Ellers er det kommet en pakke til meg/oss! Jeg regner med det er den lenge etterlengtede premien. Nå er det langhelga fr både meg og gutta, så reaksjonen deres og bilde av den endelige plassering må dessverre vente. Men jeg har smugkikket, og er ikke skuffet! :)

    SvarSlett