søndag 2. mai 2010

They Live in a Brave New World

Har du sett ein film som heitar They Live? Om ikkje, så bør du gjerne det. Eg har tidlegare snakka litt om denne klassisken filmperla og kor uroleg eg er for ideen om at nokon vil spele inn filmen på ny. Ta ein kikk på det eg har skrive tidlegare, og ikkje minst traileren om du ikkje har gjort det før.

Er vi med på notene no? Godt. Her snakkar vi stor filmkunst - i flanellskjorter, trange dongeribukser og - ikkje minst - harrye solbrillar. Akkurat slik Gud såg det for seg då han gav oss filmkameraet. I den seinare tida har eg tenkt meir på korleis dagens Hollywood kan øydeleggje dette filmeposet. Ein har sett ein del historiske perler dukke opp att på lerretet frårøva sin politiske brodd, med eit bodskap som er meir 'tidsaktuelt', og med tidsaktuelt meiner vi sjølvsagt platt og innhaldslaust.

Men kva om nokon som verkeleg visste kva vårt samfunn handla om hadde laga filmen? Kva om nokon til dømes hadde vekt til live Aldous Huxley, forfattaren av Brave New World, og latt han skrive manus til filmen? Vel, mest truleg hadde manuset gått gjennom både ein og to andre forfattarar for å rydde vekk hans perspektiv og gjere den meir kinovennleg. Til slutt hadde They Live kanskje sett slik ut:

Kva hadde Huxley sagt om dette? Kva seier Carpenter om det? Eller gløym sistnemnte, eg trur vi veit kva han ville ha sagt:"Bikini babes! Groovy!"

3 kommentarer:

  1. Joa, men gutta og jeg venter på bildet av Mullahen! Vi har rydda en fin veggnisje i sørsørøstre ende av klasserommet.

    SvarSlett
  2. Det kjem, det kjem! Om ikkje for mykje radio og fjernsynsstyr kjem i vegen så sender eg godsakene i slutten av veka :-)

    SvarSlett
  3. Hurra!! Da har vi det på plass før 17. mai! :))

    SvarSlett