onsdag 23. juni 2010

Har eg rett publikum?

Det er vanskeleg å tale til forsamlingar, noko eg gjer nett som det er, men ein har då alltid fordelen av å sjå publikum framfor seg. Ein kan sjå dei reagere, og ein kan sjå kva dei reagerar på, og ein kan tilpasse seg. Når ein sitt her og forfattar den eine fatwa etter den andre er det litt verre. Og eg opplev ikkje sjeldan at eg vert misforstått. Ein mulla har vel seg sjølv å takke, sidan han ikkje kjem med forklarande fotnotar, men skulle det vere naudsynt? Då eg først byrja å blogge, for mange-mange år sidan, fekk eg stadig høyre at innleggja mine var for seriøse og vanskelege å forstå. For mange framandord var det nokon som sa, men dette kom frå folk som trudde at utdanning var eit framandord, så anna var det ikkje å vente. Det har likevel alltid fått meg til å tenkje på kven eg talar til. Kven er mitt publikum? Har eg rett publikum? Forstår publikum kva eg vil fram til?

Eg tar meg sjølv i å tvile nett som det er, for det store fleirtalet av mine lesarar er tause sjeler. Så einkvar misforståing som oppstår vert aldri oppdaga, medmindre den er soleklar. Så på stille somarkvelder lurar eg avogtil på kva desse tause lesarane hadde sagt, om dei hadde mot til å gripe ordet.

På den andre sida, så er det vel nok av dei som har erfaringar med at det ikkje alltid er dei smartaste ting som vert sagt når ein har misforstått... og det misforstått ein heil del.

Eg lurar på om ho fekk pengane sine attende eg... eg har i det minste ikkje tatt pengar av dykk.

4 kommentarer:

  1. Hehe. Mine favorittøyeblikk er når en publikummer stønner oppgitt og når komikerens lunte tar slutt. :)

    SvarSlett
  2. Fyren ved sida av henne såg ikkje ut til å like at merksemda gjekk i den retninga ;-P

    SvarSlett
  3. Dette er planlagt. Hun er en del av showet.

    SvarSlett
  4. Eg veit, men det er for morosamt å ignorere akkurat det. Har sett ho sitt der på andre show òg.

    SvarSlett