tysdag 1. juni 2010

Kom og kjøp!

Vår alles kjære MiniTini har allereie solgt unna nokre par av denne vakre øyrepynten som vi annonserte i mai. Ho har difor flytta salet til ein profesjonell nettside der ein lett kan tinge godsakene til ein frykteleg rimeleg pris. Ja, du kan no altså kjøpe øyrepynten på Etsy! Og kva er den fryktelege rimelege prisen, då spør du? Kun 15 amerikanske dollar for norske kundar. Korleis kan du takke nei?

Tidlege rykter om at øyrepynten var utsolgt allereie denne veka, er berre delvis korrekt. I skrivande stund er vi fortald at det vert produsert 5 nye par, og fleire kjem etterkvart som dei vert solgt. Det er sjølvsagt sjanse for at dei vert utsolgt på ny, men det er berre å varsle produsenten om det store behovet så vert det produsert meir.

Det originale paret, er her vist fram av den lukkelege eigar:
Smakfullt, er det ikkje? Det er akkurat det du treng til ein fasjonabel kveld på bydn etter fredabsbønen! Det er den perfekte gåve til kjæreste, syster, mor og niese. Og kanskje og ei kusine, om du vil?

Uansett har du ingen grunn til å vente, og om veggen heime er naken skadar det jo ikkje heller å kjøpe eit lite trykk?

3 kommentarer:

  1. Det minner meg om vår dårlige samvittighet: Plasseringen av Mullah-trykket i grupperommet vårt.
    Jeg streiker nå, men gutta mailer meg stadig eksempler på kaukasisk ornamentikk, iransk sådan, afghansk, pakistansk, for ikke å si den rike blandingen av afrikansk og muslimsk utsmykkingstradisjon.
    Jeg er redd dette kan ta tid, Oh Mullah!

    SvarSlett
  2. Magomed nekter for å ha noe med håndkletyveriet å gjøre, og sier han bare var i Bergen for å besøke sin fetter.

    Men han sendte meg denne linken på mail, og mener at hun kanskje kan glede Mullahen:
    http://www.simplyislam.com/iteminfo.asp?item=59317

    SvarSlett
  3. Næmmen! Ei slik fin dukke vil eg ha! :-D

    Elles må vi framleis smøre oss med ein velduftande olje av tolmod... mmmm...

    SvarSlett