laurdag 5. juni 2010

Marknadens usynlege hand

Marknaden er ein finurleg ting, og det er ikkje måte på kva dei klarar å selje oss og kva triks dei nyttar for å få det til. Anten dei no freistar å selje oss to til prisen for ein, av ei vare vi ikkje ville ha i utgangspunktet, eller dei tar i bruk desperate virkemiddel for å redde ein synkande bedrift. Det er ein ting dei har felles - dei vil ha pengane våre. Det er slik det fungerar. Uavhengig av kva teneste eller vare du forventar å få i retur, er det pengane dine som står i fokus. Dei er drivkrafta. Ikkje tilbod eller etterspørsel, men valuta i sirkulasjon, helst i retning vekk frå deg.

Marknadens usynlege hand tafsar på oss alle, men handa vil berre ha vore lommebok uansett kor mange gonger den stryk oss akk så triveleg over skrittet.

Det finnes ingen grenser for kor unyttig og uinteressant ei vare er, dei vil prøve å selje den til deg. Og oddsen er i deira favør - du vil truleg kjøpe det. Det er det ein klok kjøpmann i Bergen som har forstått. Han tilbyr difor ein heller unik vare, mynta på born, og eg garanterar deg at den vil selje. Eg er faktisk rimeleg sikker på at du vil kjøpe!
Marknaden er ein vidunderleg ting du, og ingenting oppsummerar det heile betre enn akkurat dette. Du snakkar om marknadens usynlege hand, ja. Eg trur eg må kjøpe meg ein slik ein neste gong eg er i nabolaget, når eg tenkjer meg om.

3 kommentarer:

  1. Wow. My kids would love one of those. Ha, ha. Seriøt, de hadde trodd så jævlig på det :D

    SvarSlett
  2. Hardcore! Nå kan du kjøpe usynlige leker til dine usynlige venner. Batterier kjøpes separat. :)

    SvarSlett
  3. Antidamen: Borna dine slekter på mor si ;-)

    Metallicatrollet: Batteri har eg, kvar stappar eg dei inn på deg?

    SvarSlett