fredag 4. juni 2010

Skrifta på veggen?

Som alle veit så er skrifta på veggen det viktigaste innblikket i folkedjupet. Difor er eg kanskje meir enn gjennomsnittleg opptatt av å lese lappar i heisen min, eller kva folk har skrive med sprittusj på offentlege toalett. Det sistnemnte er kjend som latrinalia, dasskrift! Latrinalia er eit slags orakel, der ein i alle år har fått eit usensurert blikk inn i unge menneskers tankeliv og seksualitet. Veggene dekkes av vitser, tilståingar og lange samtaler ført medan ein gjer sitt fornødne - i tur og orden, vel og merke, det er sjeldan ei samtale ført i real time.

Men tidene endrar seg. Og ein ser mindre og mindre av dette - er det fordi dassveggane er fulle allereie? Eller har dei vorte erstatta av internettfora? Kommentarane på dagbladets artiklar kan kanskje tyde på at det store folkedjupet har forflytta seg. Folk er iallefall frykteleg fulle av drit der.

Eg tykkjer det er litt vemodig, og må istemme denne kommentaren eg kom over igår;
Nei, det står aldri noko nytt på dassveggen for pokker. Og eg føler avogtil òg at det er slik de mine kjære lesarar føler det, når de stikk snuten innom denne bloggen... så kva latrinalia saknar de på denne dassveggen min?

6 kommentarer:

  1. Mer Hello Kitty? Mjau?? Purrr?

    SvarSlett
  2. Og så kunne du jo presentere oss for Fullah, som jeg linket til nylig? Den muslimske verdens svar på Barbie?

    I'm a Fullah-girl
    in a Mullah world...?

    SvarSlett
  3. *klapppe på Svein* Jada, pusen, eg skal skrive om Fullah, seinare. Ver tolmodig.

    SvarSlett
  4. You can't see my hair
    nor undress me anywhere

    Come on Mullah
    Come to Fullah!

    Roowwr!!

    SvarSlett
  5. Jada, jada Svein. Ver tolmodig seier mullaen. Er du rastlaus under streiken?

    SvarSlett
  6. Jaaa!!!
    Men det verste er at både jeg og gutta er kommet i feriemodus, så hva vi skal gjøre hvis streiken tar slutt nå, vet ikke jeg. Det må nok bli noe i felten.

    SvarSlett