onsdag 9. juni 2010

Tafsing, sa du?

Vel, det er kanskje ikkje mykje ny latrinalia å hente der ute, men det hindrar ikkje folk i å vere kreative i sin uttrykksform. Så når ungdommen snublar over den nedlagte kantina for tilsette på mitt fakultet, så er et jo fritt fram for dei å ommøblere litt på skiltinga.
Eg seier ikkje at det er stor visuell kunst eller poesi. Det er korkje banebrytande eller evig, men det er kreativt. Det må dei vel ha?

La oss sjå på det som eit djupdykk ned i ungdommens sinn. Lik god latrinalia så er det deira sjel som vert blotta. Studentens innerste tankar. Studentens framste impulsar. Kva stod i studentens tankar her? Var det eksamensangst? Var det karriereplanar? Var det heimlengsel? Eller var det simpelthen...

5 kommentarer:

  1. Haha, hva stod der opprinnelig?

    SvarSlett
  2. Kjære Plate, det er med som med dei fleste slike arkeologiske funn vanskeleg å spå kva tyding som opphaveleg vart tillagt det. Så eg vil helst ikkje spekulere.

    Alternativt har eg aldri gidda å løfta auga så høgt før.

    SvarSlett
  3. Tenker vel noe som Student cafe eller noe +/- noen bokstaver. Men egentlig tror jeg bare at de har hentet bokstavene rett - og i samme rekkefølge - fra Mullaen's dør.
    :P

    SvarSlett
  4. Som norsklærer er jeg jo rørt over at ungdommen faktisk kan verbet "å tafse"!

    SvarSlett
  5. Ja, du har all grunn til å verte rørt. Det er ikkje ofte vi ser så gode norskkunnskapar på universitetet *sukk*

    SvarSlett