måndag 19. juli 2010

Babylon 5, circa

Då ikkje sola alltid dominerar den vestlandske somaren, har delar av mullaen sin somarferie gått med til å sjå på ein av verdas beste seriar, Babylon 5. Denne serien er og blir ein gledeleg heisatur over fem år med drama, krig og intriger, samt ein dæsj lovecraftiansk moro. Har du ikkje sett denne 90-tals perla, så bør du jo sjølvsagt gjere det, evt. kan du kose deg med denne versjonen. Eller... den er vel mest for dei som allereie har sett serien, når eg tenkjer meg om.

Om nokon der ute kan skaffe meg alt Babylon Park-materialet, så vert eg veldig glad. Eg saknar den galskapen.

9 kommentarer:

  1. JMS er Skaperen. Det finnes verre ting å bruke sommeren til enn å fordype seg i Skriften.

    SvarSlett
  2. JMS er fabelaktig, ja. Det er trist at han no har gjett opp å produsere meir B5 etter at både the Memory of Shadows og Lost Tales vart mishandla av pengefolka.

    SvarSlett
  3. Hva husker jeg galt når jeg mistet interessen etter at de gamle rasene dro over kanten?
    Alt som var mystisk forsvant...Mordor ødela alt...igjen.
    Mvh,
    Beate Sz.

    SvarSlett
  4. No må du gje deg, kvinne! Serien tok jo fullstendig av etter skuggekrigen. Fjerde sesong var intens.

    SvarSlett
  5. Hmm, vi fikk jo ikke inn tv-signaler rett ved Bislet den gangen, levde på andres velvilje....du sier altså at jeg bør kjøpe serien og se den på nytt?

    Men det ble litt rart etterhvert, den "parringsdansen" til Susan Ivanova var pinlig...de ble så ordinære...

    Beate

    SvarSlett
  6. Parringsdansen er jo morosam, sett i kontekst. Men ja, det var litt out of place. Det var den første episoden eg såg, då eg var på vitjing i USA då den gjekk på fjernsyn. Eg avskreiv serien då, og lot vere å gå på ein paneldebatt med JMS.

    Først då serien kom til Noreg nokre månadar seinare skjønte eg at eg hadde dumma meg ut.

    Så ja, du må nesten kaste deg over serien på ny. Det er den vel vert. Her i moskeen har vi B5-periodar ein gong i året.

    SvarSlett
  7. Da kom det av alle ting en pakke på døra i dag morges fra Amazon i England med boksen jeg bestilte for, porto inkludert, £ 48.76.

    Både levering og boks var litt overkill, her var det mye jeg ikke visste eksisterte.. :-O
    Massivt er ordet.

    http://www.amazon.co.uk/Babylon-Complete-Collection-Exclusive-Amazon-co-uk/dp/B000WDSRG4/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1280328872&sr=1-1

    Beate

    SvarSlett
  8. Flott! Vart boksen levert utan problem med tollvesenet? Har vurdert å kjøpe den, og gje vekk mine enkeltbokser til opphavet.

    SvarSlett
  9. Betalte ikke noe toll på den, nei.

    B.

    SvarSlett