søndag 4. juli 2010

For liten og for stor

Eg hugser då eg var liten så var det ingenting som var så kjekt som leiktetøy som kunne endre seg. Enten det no var Transformersrobotar eller bilar som skifta farge om ein tok dei i vatn. Ein klassikar er leiketøy som veks seg større om du legg dei i vatn. Gjerne skal dei virke meir levande og denslags, og plaske rundt i vatnet. Det er diggbart. Det er synd at slikt berre er for born, frå 3 år og oppover:

Kanskje eg skulle ha kjøpt den i gåve til nokon, slik at eg får leikt med den sjølv?
(Via Huffington Post)

3 kommentarer:

  1. Guttungen på 4 tar fra tid til annen med seg sitt yndlingsleketøy i barnehagen - jeg er igrunnen helt fornøyd med at det går i racerbiler og slikt.

    SvarSlett
  2. Javisst, ja... idag ein racerbil, imorgon ein...

    SvarSlett
  3. Sær trykkleif!

    - kake

    SvarSlett