onsdag 21. juli 2010

Kvinnepynting

Som vi alle veit, så er det dèt som er på innsida som tel. Det som er på innsida av burkaen. Vi er jo trass alt ein moderne moskè, og langtifrå overfladiske. Alle veit at kvinner er frykteleg opptatt av å pynte på seg under skaut og niqab, så eg tenkte eg skulle la "Jenna Marbles" gje nokre gode tips til mine kvinnelege leserar. Det er gjerne tida for det no som det er somaren snart er over, og ein kanskje ikkje har pådratt seg den somarflørten ein hadde så stort von om.

Ikkje at eg som mulla i det heile tatt tenkjer på dette, eg står ikkje og stirrer på dei unge pikene... men var ho ikkje strengt tatt mykje penare før ho byrja å male seg? Dette berre bekrefter kvifor eg er ein åndeleg leiar, eg forstår meg tydlegvis ikkje på slikt som dette.

9 kommentarer:

  1. Ugh! Ingenting feil med dine åndelige lederegenskaper! Med den fjesmalinga burde hun virkelig ta på en burka eller to.

    Men en papirpose over hodet ville også gjort jobben.

    SvarSlett
  2. Haha, hun er jo genialt sarkastisk.

    SvarSlett
  3. Oppfatter henne også som sarkastisk. :)

    SvarSlett
  4. Øy, man skjuler ikke sitt stygge ansikt under burkaen. Man skjuler sin blendende skjønnhet. Nøkkelordet her er 'blendende'. Bokstavlig talt.

    SvarSlett
  5. Ho er kanskje sarkastisk... men ja. Det er ikkje poenget :-P

    Eg trur eg må komme med eit burkainnlegg snart.

    SvarSlett
  6. Kva var eigentlig poenget? Morsom parody frå jenta.

    - Kake

    SvarSlett
  7. Poeng? Forlangar du poeng? Ser det ut som ein cricketkamp dette? ;-P

    SvarSlett
  8. Hehe nei eg sverje til slåball, skyr britane

    - kake

    SvarSlett
  9. Britane skapte historias nest-beste imperium. Det er eit flott folkeferd!

    SvarSlett