tysdag 6. juli 2010

Tvillingkos?

Det er viktig å kjenne verda rundt oss, det er eit sentralt poeng i mi lære. Eg trur på å observere ei verda sitt mangfald, og å rapportere mine funn til dykk. Enten det no er av det søtaste av det søte slaget, eller horribelt skremmande. Nokre gonger er det allmennyttig, andre gonger er det meir trivielt.

Nokre gonger kjem det frå Japan og Korea.

Andre gonger... ikkje.

Og nokre gonger slår det meg at eg kanskje ikkje bør seie noko. At eg ikkje bør dele det eg har funne. Nokre ting, treng ein vel ikkje sjå eller lese? Eller høyre? Nokre ting bør vi kanskje sparast for? Vel, eg sett grensa ved 2 Girls and a Cup og dette... dette fell diverre innanfor grensene, så her er det.

Orsak meg...

3 kommentarer:

  1. Fytti. Takk for den. Må gå og stikke ut øynene mine nå, samtidig som jeg tar en kvadruppel lobotomi. Takkskarrufaenmegha!!!

    SvarSlett
  2. Værsågod, det var berre hyggjeleg...

    SvarSlett