måndag 27. september 2010

Animert folkeopplysing

Teiknefilm er eit ypperleg vis å tiltale borna. Alle elskar teiknefilm, båe store og små born, så om du vil få fram eit bodskap så er det like godt å gjere det i teikna form. Personleg skulle eg gjerne sett denne bloggen omsatt animasjonsform. Då trur eg at eg kunne nådd eit breidare publikum, og eg trur innhaldet hadde komen til sitt rette.

Korleis ser eg noko slikt for meg, spør de? Vel, gjennom omveger og merksnodige tips (som eg kanskje kjem attende til om eg får tid til å skrive eit litt større innlegg om temaet), snubla eg over denne folkeopplysingsperla.

Vi treng simpelthen fleire filmar som denne:

Og korleis hadde eg passa inn i ein slik film? Vel, det er dei som har sagt at eg er ein kødd.

1 kommentar:

  1. Hahaha, genialt. Men dette viser de vel ikke så mange steder i USA, der de sensurerer over en lav sko.

    SvarSlett