onsdag 29. september 2010

Vibratormulla i VG

Då eg nyleg spøkte om at det var på tide at VG intervjua mullaen om hans vibratorkunnskap, så var det mest med tanke på dagen i dag. For de skjønner, det hadde dei allereie gjort, og i dag vart det klistra over to sider i papirutgåva av blekka deira.

Det heile byrja med ein telefonsamtale med det eg eit par sekund mistenkte var Espen Beranek Holm frå Hallo i Uken som etterlikna ein VG-reporter, men eg måtte til slutt - etter litt om og men - gå med på at kunst og liv imiterar kvarandre i hytt og pine. Det var VG. Og dei ville snakke om vibratorar. Eg hadde dårleg tid, så eg sa ikkje så mykje, men det gjorde ingenting sidan dei hadde tatt nok av notatar under foredraget. Så mange notatar faktisk at det vart to avissiders referat, ispedd sitat frå meg og Cecilie Kjensli (som forøvreg ikkje er særleg imponert over mullaens tankar om vibratorar, forstå det dei som kan).

Men no var dette i papirutgåva, så ingen kjem til å lese det. Slik ser det no ut då...
VG 29.09.10 side 36 og 37. Kven skulle trudd at vibratorar tok så stor plass i desse dagar?
Her har dei forsynt seg godt av fleire av mine favorittillustrasjonar, frå dei hysteriske kvinenne til dampdrevne vibratorar, og ikkje minst, min favoritt, sveivevibratoren. Dei har òg fått plass til ein reklame frå Sears-katalogen i 1918. Og ein rubrikk om den komande filmen om herr Granville, kjend for å ha tatt patent på den ein av dei første elektromekaniske vibratorane. Den høyres spanande ut, og er det forsåvidt, men vi stiller spørsmål om korleis denne soga skal forteljast som eit romantisk drama med kjende pene Hollywoodstjerner. Det høyres ikkje heilt realistisk ut, gjer det?

Sjølvsagt, dei burde hatt bilete av meg. Meg og Hello Kitty!

2 kommentarer: