måndag 4. oktober 2010

Hanne den modige

Det er ikkje ofte pratesalige kommentatorar som Dekodet må ty til ingen kommentar som replikk til noko som helst. Sjølvsagt, når han skriv ingen kommentar, så tar det litt over ei side. Det heile gjeld ein video som de sikkert har sett allereie, av Hanne Nabintu Herland som viser fram si talegåve for eit ivrig publikum hjå bistandsnemda.

Det heile er ein besynderleg demonstrasjon av eksentrisk gestikulering, springande tonefall og billige retoriske grep. Det heile sjølvsagt godt pakka inn i ei kreativ historieforståing, manglande begrepsforståing og ufullstendige setningar og poeng.'

For all del: Ho er modig. Frykteleg modig. Eg hadde ikkje våga å stå framfor folk og skrive om verdshistoria etter fri fantasi på det viset. Det heile toppar seg vel med at ho meiner at marxismen stod bak kolonialiseringa av Afrika, og at det var eit syklisk (sic) verdsbilete som var årsaka. Og det heile var sjølvsagt berre nok eit steg i marxismens krig mot hennar kristne verdiar. Ein gigantisk konspirasjon som i dag har all makt i samfunnet.

Utanom hjå dei snille journalistane som stadig vekk lar henne dukke opp i media, og som titulerar henne som religionshistorikar - trass det at ho har ein omgang med vitskaplege begrep som hadde ført til stryk i ex. phil. då eg studerte. Og den raude tråden er ikkje-eksisterande.

Ein spør seg sjølv - kven inviterte henne til å halde dette foredraget hjå Bistandsnemda? Kva gjekk gjennom hovudet deira? Og korleis klarte dei å halde maska då ho byrja å veive med armane, tale med dramatisk stemme og trekke den eine konspirasjonsteorien etter den andre ut av rumpa si?

Kva er det eigentleg vi har med å gjere her? Er dette kjærleiksbornet til Nina Karin Monsen og eit eller anna ugudleg vesen med butoxlepper frå ein dimensjon hinsides vår eigen?

Og kva går eigentleg gjennom hovudet til ein mulla som tar seg tid til å sjå gjennom heile dette foredraget? Vågar du å gjere det same?


16 kommentarer:

  1. Herregud, nei, jeg holdt knapt et minutt.

    SvarSlett
  2. Det verste av alt er de gangene jeg faktisk var enig med dama. Hun gir meg lyst til å bli ateist...

    SvarSlett
  3. Jeg for min del gikk nå gjennom rubb og stubb for å være helt sikker på ingen kommentar.

    Selv om sistnevnte tok en side eller så.

    SvarSlett
  4. Når Dekodet sier han ikke har noen kommentar blir jeg litt i stuss. Har hørt noen jeg.

    SvarSlett
  5. Jeg holdt i tre minutter tror jeg, sånn omtrent til Napoleon hadde bombet Robespierre, men det var bare fordi jeg hadde lyden LAVT på...

    SvarSlett
  6. Hørte gjennom hele greia mens jeg rettet oppgaver. Interessant...

    SvarSlett
  7. Det jeg har litt problemer med å forstå er: hvorfor hører noen på denne dama i det hele tatt? Jeg har hatt Barbiedukker med større innsikt enn Herland. MÅ vi virkelig forholde oss til henne?

    SvarSlett
  8. Jeg vil ikke! Jeg har høstferie!! Og nå har to av mine yndlingsbloggere brakt denne linken.
    Skjerp dere!! :=O (Märtha eller Snåsamannen hadde vært bedre).

    SvarSlett
  9. Nå skryter hun på verdidebatt.no!
    Hva med en fatwah, Oh Mullah!

    http://www.verdidebatt.no/debatt/cat1/subcat2/thread78788/

    SvarSlett
  10. Dei av dykk som berre haldt ut i nokre få minutt er pyser! Pyser høyrer de!

    Og vi må høyre på henne, på same vis som vi må sjå på bilulukker. Helst i sakte film.

    Verdidebatten er skikkeleg verdifull gitt... men kva slags fatwa skal vi erklære der? Ein må jo tilogmed registrere seg for denslags, og det vil ikkje mullaen!

    SvarSlett
  11. Men er det reilgiøse lover mot å være full av tøv? På en måte litt selvmotsigende all den tid mye religion jo nettopp er det...

    SvarSlett
  12. I Islam er vi fullstendig i mot tøv. Det er difor vi ikkje tøvar. Så det så!

    SvarSlett
  13. Øøh, marxistane koloniserte Afrika?

    Øøh.

    SvarSlett
  14. Og kvifor var det ingen som sa det under foredraget?

    SvarSlett