søndag 21. november 2010

Den rette aldaren for stjernekrig

Nokre av dykk veit kanskje dette allereie, men mullaen er ikkje berre mullaen, han er òg onkelen. Først og framst for to stykk små born som hans blodsyster har satt til verda. Den eldste av desse er ein ung herremann, som snart fyller fem år, og er difor i den perfekte aldar for å ta sine første steg inn i verda og få sitt sinn forma av onkel-mullaen. Dei siste to åra har det vore ein ganske kraftig diskusjon om dette i familie, då mi blodsyster ikkje delar mi oppfatting om kva som er det korrekte viset å oppdra min nevø. Det dreier seg sjølvsagt om Star Wars - kva er den rette aldaren for å verte inkludert i det Sanne Publikum? Min nevø etterlys filmane, han har høyrd om dei, og vil frykteleg gjerne sjå. Hans mor sett ned foten, medan onkel går og luskar i bakgrunnen og vurderar å gjere ein inngripen.

Og i slike tilfelle, er det greit å få litt hjelp utanifrå. For eg er vel neppe den einaste som har lurt på desse tingane?

7 kommentarer:

  1. Eg har starta lett med mi eiga dotter å 10 månader. Vi ser på Clone Wars-serien.

    Eller eg ser på Clone Wars, mens ho herjer på stova.

    SvarSlett
  2. Jeg har som kjent en sønn som helst liker det motsatte av det jeg gjør, så han har på eget initiativ blitt Star Wars-fan. Nå setter jeg jo (stort sett) pris på at han har egne meninger, og har både lånt alle filmene (og lidd/sovet meg gjennom dem) og kjøpt Star Wars Battlefront 2 til ham. For ikke å snakke om diverse SW-Lego. Søsteren din bør jo være positivt innstilt til at du innvier sønnen i et fantastisk (som i fantasy, ikke kjempebra) univers, noe som aldri kan være negativt, spør du meg. På den annen side, jeg forstår motstanden mot denne oppskrytte søpla. :p

    SvarSlett
  3. Nå gadd jeg ikke se filmsnutten, men satser på at følgende visdomsord bærer relevanse likevel: Unger trenger eventyr. Ikke fordi eventyr forteller dem at drager fins (alle unger vet at drager fins) men for å fortelle dem at drager kan drepes.

    SvarSlett
  4. Bad Mynock: Det sig nok inn, det sig nok inn.

    Kaffedamen: Avogtil... så berre ber du om å verte slengt over eit fang og rist med eit cricketballtre.

    KEE: Kva med oss som ville bli draken då?

    SvarSlett
  5. Du som vil bli dragen kan nok ikke håpe på mer enn i beste fall å få en elvedal i England kalt opp etter da du ble temmet. Ellers ser vi nok alt for ofte at små tyver med de ekle kosteligstene sine kommer for å røve deg for gods, liv og gull.

    SvarSlett
  6. Tidlig, tidlig - min nevø fikk storm trooper uniform i gave på sykehuset - andre tanter gir kanskje søte strikkede søkker, men han blir nok gladere for stormtropp-uniform.

    SvarSlett
  7. Glimrande, Skogull! Slikt likar vi å høyre!

    SvarSlett