tysdag 2. november 2010

Ingen kommentar til Trine Grungs sludder

Den norske bloggosfæra er i full vigør etter at Trine Grung slapp til ein gjesteskribent som oppmodar kronisk sjuke til å kaste medisinane sine og ty til endring av kosthold og merksnodige behandlingsmetodar for å kurere det meste. Det som provoserte mest var nok korleis fr. Grung takla kritikken mot henne - den vart avfeid, for ho står ikkje til ansvar for det som står i hennar eigen blogg. Og ho lar seg berre inspirere av denne gjesteskribent? Eh... javel?

Eg trur ikkje eg kan svare på det betre enn det Virrvarr har gjort, eller Rolf Marvin Bøe for den saks skuld, så det lar eg vere. Kommentarfelta i dei ulike sakene er heller ikkje dumme.

Nei, eg vil heller nytte høvet til å reklamere for eit litt meir seriøst produkt, som kan løyse verkelege problem. Dette er ikkje sølvvatn eller homeopatisk sludder, dette er skikkelege saker folkens!

3 kommentarer:

  1. En helt fantastisk video, Mullah!

    SvarSlett
  2. Men er dummevann egentlig dummere enn sølvvann? Biologen i meg tviler. http://www.nilu.no/index.cfm?ac=news&text_id=29434&folder_id=4316&view=text

    SvarSlett
  3. Videoen er fin den, Curly.

    @KEE: Sølvvatn er sjølvagt teitast. Eg anbefalar dummevatn heller enn sølvvatn.

    SvarSlett