laurdag 4. desember 2010

"Gylne tider" for kommersielt fjernsyn?

Eg høyrer stadig vekk mykje sutring om NRK-lisensen. Det er visstnok sure pengar å betale no når dei fleste av oss har tilgang til ørten og trygve kanalar med skit ingen av oss med vetet i behald har lyst til å sjå på. NRK gjer sitt beste for å halde følgje med faenskapen, utan stort hell... kvar vart det eigentleg av Trim for eldre? Eg saknar det no når eg har blitt gamal. Uansett; når folk kritiserar NRK og lisensordninga, så er det implisitt at kommersielle reklamebaserte kanalar er så mykje betre.

Ein kan jo nesten forstå det når ein ser kva reklameinntektane går til. Alvorleg tala - kva har ikkje dette kosta?


Eller dette?


Får nesten lyst til å sjå på Gylne Tider. Nesten. Pittelitt. Men kjem ikkje til å innrømme det om eg gjer det. Så er det sagt.

3 kommentarer:

  1. Det har jo ikke mye med at kommersielle kanaler er "bedre". Bare at det er galt å tvinge folk til å betale for et underholdningstilbud de ikke vil ha.

    Samme som med blogger: Du har en god blogg. Det betyr ikke at du kan sende lisenskontrollører til alle i Norge for å kreve penger fra alle som har PC.

    SvarSlett
  2. *fnis* Men lisensbedrifta ga oss Trekant. Synes du virkelig det var bedre, Mullah?

    SvarSlett
  3. Bjørn: Sikker? Eg fekk frykteleg lyst til det no. Du kunne eg ha slutta i dagjobben min og skrive på heiltid. Då hadde alle blitt glade, ja?

    Undre: Min dom over trekant kjem nok ein dag, og den vert ikkje mild. Men eg står framleis inne for at dei som protesterte mot at det skulle vere sexinfo på fjernsynet kan ta seg ei bolle.

    SvarSlett