tysdag 7. desember 2010

Skal det vere ein 18 åring?

Hei, ropte den første mannen, korleis går det?
Joda-joda, svarte den andre, det går bra, ikkje heilt nøgd med veret då. Det er frykteleg kaldt blitt.
Du treng noko å varme deg på!, seier den første.
Visst pokker gjer eg det, i denne kulda er det ingen veg unna ei varmeflaske og ein kopp kakao, erklærar den andre.
Du veit det finnes jo alternativ til slike heilnorske løysingar. Litt meir eksotiske variantar er å fortrekke, fortel den første og byrjar å fiske i lomma si.
Åh? Kva du har i tankane? spør den andre.
Her skal du sjå, seier den første medan han trekk fram ein lapp og les frå den; Bunnahabhain. 18 år gamal. Og vil verkeleg varme deg.
Du veit eg kan ikkje sysle med så mykje slikt, protesterar nummer to, eg har eit rykte å behalde, og desse afrikanske ungpikene...
Ho her er ikkje afrikansk, avbryt nummer ein, ho er skotsk og av beste slag frå ei lita øy med namn Islay.

For skotsk ungdom er ofte å foretrekk framfor afrikanske ungpiker. Mindre fare for lumske skjukdomar, og det varmar garantert. Slik 18 år gamle Bunnahabhain varmar frå topp til tå, for ein skarve tusenlapp eller så. Ikkje at afrikanske ungpiker ikkje har sin plass då, vi er ikkje rasistar eller noko. Neida. Berre gamle grisar.

10 kommentarer:

  1. Ahhh, du skyr virkelig ingenting. Selv har jeg gode erfaringer med ei 21-åring som også kom fra Islay. Bruichladdich het hun, men hun var svinaktig dyr da. Her må det være noen mellommenn som skor seg på oss gamle griser er jeg redd!

    SvarSlett
  2. Og jeg som sitter og koser meg med en 12-åring..!!

    SvarSlett
  3. Eg minnes mang ein skamfull aften, der eg har måtte snike meg stille heim etter uanstendig omgang med 8 åring frå Speyside.

    Ingen sa noko om prisen på Bunnahabhain, men eg kan love dykk mine herrar, at om det ikkje var for ein velvillig herremann som delte villig frå bak ein disk, ville ein neppe ha hatt råd til å leike med henne. Dama er dyr om ein ikkje får vennerabbatt.

    SvarSlett
  4. Jeg kjøpte en 12-årig bunnahavenn tollfritt på Aderdeen flyplass i september. Hun blir bedre og bedre jo lenger ned du kommer! :)

    SvarSlett
  5. Ellers er vel de fleste damer dyre hvis man ikke får vennerabatt?

    SvarSlett
  6. Det er godt å komme til botns, med tidvis er ikkje 12-åringane djupe nok.

    Og jo, kvinner er dyre i dette landet, og det er lurt å gjere seg til venns med dei eller deira føresatte.

    SvarSlett
  7. Selv de sure damene fra Modena skal jo ha en tolv års hvile før det i det hele tatt er lov å smake. Og de blir du ikke børsten av en gang.

    Man skal la god drikke få utviklingstiden sin. Vil du absolutt ha ungmøer, drikk foredla epler fra Frankrike. Eller Norge (Egge i Lier og Agder Brenneri har begge gode calvadoser som har fått seg en dupp i fat).

    SvarSlett
  8. Et råd, Oh Mullah: Jeg skal på firmafest i kveld, og har fylt lommelerka med Glenfiddich Rich Oak, 14 år gammel. Er ikke det passe fint til å spandere på ber.... jeg mener kollegene? Bunnahabhain er for god, liksom, perler for svin på en måte, og dessuten liker kona den også.

    SvarSlett
  9. No kjenner eg ikkje til denne 14 åringen spesifikt, men ein Glennfiddich skal du aldri nøle med å gje vekk til andre i mi erfaring. Medmindre det er ein Gran Reserva 21, henne bør du ha for deg sjølv.

    SvarSlett
  10. Takk Oh Mullah! Jeg vil jo verken virke billig eller snobbete, og Glenfiddich er jo ikke det.
    Skål!

    SvarSlett