fredag 21. januar 2011

Jenter vil ha Darth Vader

Dette er ein kjekk kar, er det ikkje? Vi kan alle forstå at kvinner likar denne karen. Once you go black... og alt det der. Og ein kan lette førestille seg ulike vis ein kan profittere på dette.

Ikkje at vi her i moskeen på noko som helst vis tenkjer på å profittere på det då... eller bidra til at nokon andre kan gjere det. Men sett at ein skulle tene pengar på kvinners kjærleik for dette mannebeinet, så er det berre eit vis (utanom produksjon av intimsåpe) eg vil foreslå.
Eg, den gode mulla, prøver å sette meg inn i eit kvinnesinn, og førestiller meg glatt at ein vibrerande Vader mot mitt kjønn berre må vere ein suksess på ein fredagskveld. Mmmm. Vaaaaaaader....

... ehm altså... ikkje misforstå meg, eg seier ikkje at eg vil ha sex med Darth Vader. At eg har lyst til å kjenne hans sterke armar rundt meg, medan han glir inn i... eh... altså, eg meiner berre at eg kan forstå dei som gjer det. Ikkje sant? Uhm... sjå! Innpakking!
Mmmmmmm.... Leeeeiaaaa.....

4 kommentarer:

  1. Jeg skjønner at jeg aldri kommer til å komme noen vei med Yoda-fetisjen mine.

    SvarSlett
  2. Min gode mann, Yoda er ein deilig muppet, og ein vis mann. Heilt legitimt å perve på han, og finn du friske Yoda-bilete, så postar eg dei gjerne ;-)

    SvarSlett
  3. TCCHHHH-PFHHHHHH. TCCCHHHH-PFFHHHHH.


    TCCCHHHH-PFFHHHHH.

    SvarSlett